Gå til innhold

Mennesker i media.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor faller man lett for de i media? Tenkte det var en ungdomsgreie, men neida.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det handler om at de er synlige og ofte får oppmerksomhet fra andre pga statusen "kjendiser" får. Og når noen er attraktive i andres øyne blir de attraktive i våre øyne og.. eller noe sånt.. :)

• Liker 1
Gjest Snørev
Skrevet (endret)

Jeg tror det handler om at de er synlige og ofte får oppmerksomhet fra andre pga statusen "kjendiser" får. Og når noen er attraktive i andres øyne blir de attraktive i våre øyne og.. eller noe sånt.. :)

Godt sagt

Endret av Snørev
Skrevet

Der jo ikke noen man kan ta på, eller snakke med, eller få mulighet for forhold med.

Skrevet

Der jo ikke noen man kan ta på, eller snakke med, eller få mulighet for forhold med.

Si det til alle de millioner av ungjenter (og voksne damer for den saks skyld) som er betatt av Justin Bieber!

Skrevet

Det er vel fordi de er så synlige? Man får servert så mye av dem og man får et inntrykk basert på mer informasjon enn det man gjør når man bare ser en "vanlig" person f.eks på et utested. Da må man fatte en interesse først (f.eks ut fra utseende) og man må gjøre en innsats for å bli kjent med vedkommende.
De som figurerer i media slipper lettere unna dette og vi får automatisk og gratis servert noe om hvordan de er. Tror jeg.

Anonymous poster hash: e847d...535
Skrevet

Fordi de presenterer seg som regel fra sin beste side, og ofte spiller de på de det de vet at "mannen i gata" søker. Litt fri fra hverdagen og ens skjulte lengsler etter hvordan livet burde være. Man ser ikke Brad Pitts etc. skitne underbukser eller lukter hans evt. dårlige ånde på film. Ikke får man bevitne denne personens dårlige oppførsel som mest sannsynlig i det virkelig liv ville vært bigtime turn-off. De presentere jo som regel en slags fantasi, for å si det på en klisjeeaktig måte.

Skrevet

Falle for noen i media hakke falt meg inn engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...