Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 Hvilken concealer skal jeg velge av disse to? Hvis i det hele tatt noen av de er bra da...?
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 Anar ikkje.. Du får spørre Balenciaga. *dytte*
Elze Skrevet 23. april 2004 #3 Skrevet 23. april 2004 Har prøvd begge. Visible lift - den la seg inn i mine bittesmå linjer/rynker og fremhevet ting jeg ikke visste var der .. ikke så fornøyd akkurat. Erace er mer en dekkstift til kviser og sånt, ikke en concealer. Ville ikke brukt den under øynene, den er altfor tung og dekkende. Hvis det er til under øynene ville jeg prøvd noe annet. Jeg bruker Clarins for tiden, den er OK. Hvis du vil ha noe rimeligere er Body Shop sin også helt grei. Gjør et søk her på forumet på concealer og se hva folk foreslår, det har vært mange spørsmål om concealer.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 Takk for tips! Da dropper jeg dem. Tar meg en tur på parfymeriet når jeg får lønn i stedet jeg tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå