emeå Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg møtte en mann igjennom nettet for noen dager siden. Vi hadde snakket bare ei lita uke før vi møttes, fordi vi ikke ville få feil inntrykk av hverandre. Vi møttes på en kafé´, og snakka sammen i mange timer. Vi lo, og hadde det veldig fint. Nå har vi avtalt å møtes igjen etter han kommer hjem fra en ukes tur han skal på. Noen forslag til morsomme dater som passer til en 2.date? Vi liker begge friluftsliv, film, musikk. Han er 30 og jeg er 24. Setter pris på forslag.
Hecubaa Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Siden det bare er andre daten er dere vel ikke lei av å snakke med hverandre så sånn sett trenger ikke himmel og jord og settes i bevegelse tenker jeg.. Hva med å gå tur?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Bowling? Anonymous poster hash: 0d468...68d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Middag, gå tur, museum, kino, bowling... Anonymous poster hash: e4e49...381
emeå Skrevet 19. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2013 Takk for tips. Tror jeg tar han med på en fjelltur til ei seter!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Kjempeidé. ^^ Denne karen kjenner du godt sikkert, håper jeg. Er han typen som hopper rundt på fjellturer som en moden og ferdigutviklet sau ? Det er en date, er det ikke? Eller skal dere trene sammen? Kombinere den liksom? Tjaa. Noen liker jo det og. Anonymous poster hash: 92320...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå