AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Hei! Har vært på diverse nettsider og lett etter hva det koster å bytte ut et vanlig toalett med et vegghengt. Er det noen som har gjort dette, eller som vet? Er det noe spesielt man trenger å være klar over? Anonymous poster hash: 5bea8...6fb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Er det bare toalettet du skal bytte eller skal du pusse opp hele badet? Tror ikke jeg hadde giddet å ta kun toalettet, gulvet vil jo se rart ut etterpå der det gamle toalettet sto? Og så vil det jo koste en del å flytte rørene.Anonymous poster hash: bf18a...3d0
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Naboen fikset for ca 70.000 kr. Det var bytte av do pluss å sette på fliser der de måtte rekonstruere. Anonymous poster hash: 0c4a9...b08
chrisss Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Kan kreve lite og kan kreve mye. Aksepterer du en boks i rommet over avløpsrøret der det er i dag så kan det bli billig så lenge dusjen ligger litt unna. Hvis ikke må du opp med gulv og vegger, og da har du i praksis nytt bad. Tror heller jeg ville sett på vanlig dass. Koster nesten ingen ting.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Oisann.. det ble betydelig dyrere enn jeg trodde ja. Så hele gulvet må opp for å gjøre det pent der den har stått? Og endre rør? Uff.. trodde alt lå på riktige steder, og at det ville være en lett match å få lagt over fliser i "hullet" etter gammel do. Anonymous poster hash: 5bea8...6fb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Ikke gjør det. Det koster dritmye. Og det er ikke noe særlig. Jeg kjøpte leilighet med vegghengt, og synes det er noe DRIT. Anonymous poster hash: ab20f...2dc 1
Gjest Lypcha Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Jeg ville ikke byttet om jeg var deg. Ja det ser bedre ut, men det er mye mer praktisk med en stående do. Tenk om du skulle få noe problemer med toalettet. Det er så mye mindre arbeid og ikke minst billigere å bare skru av doen enn å måtte åpne og kanskje rive deler av veggen om nødvendig.
Vegglampe Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Prisen avhenger litt av hvordan badet ditt ser ut nå i dag, og hvordan du tenker du vil ha det. Kan ikke høre med et rørlegger firma for et uforpliktende tilbud? men litt sånn priser Selve ramma inne i veggen 3000kr uten mva Klosette (selve doen) alt fra 1500-4000 kr uten mva Do sete 1000kr uten mva. Knappen på veggen til å spyle ned 800 kr uten mva. Så kommer rør, deler og arbeidet oppå det igjen. Og de prisene jeg har skrevet opp er ikke den prisen det vil koste for kunden det vil bli dyrere, siden prisene kommer fra Brødrene Dahl sin prisbok for rørleggere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå