Gå til innhold

Skinnskjørt til kr. 21600,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygt og overpriset.

Anonymous poster hash: 11c08...ed2
  • Liker 2
Skrevet

Hva forventer du at vi skal si?

• Liker 3
Skrevet

Hva forventer du at vi skal si?

Nei..... jeg tenkte kanskje at dere hadde noen syn/meninger om dette da. Er det dyrt? Billig? Verdt penga? osv.

Skrevet

Ordet "fysj" er ganske dekkende.

Anonymous poster hash: 92341...fa4
Skrevet

Intetsigende, ikke verd pengene.

Gjest Raindrops
Skrevet

Det ser formløst og kjedelig ut, selv om håndtverket sikkert er kvalitet. Jeg hadde iallefall ikke vurdert å betalt så mye for det om jeg så hadde kredittkortet til Lady Gaga.

• Liker 3
Skrevet

Syns det var fint men, litt for dyrt!

Skrevet

Skinn skjørt er billig uansett pris.

Anonymous poster hash: 808fd...1f5

Skrevet

Nei, ellers takk. Ikke min smak, og hadde aldri gitt så mye for et skjørt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Kjedeeeeliiiiig

Skrevet

Det ser formløst og kjedelig ut, selv om håndtverket sikkert er kvalitet. Jeg hadde iallefall ikke vurdert å betalt så mye for det om jeg så hadde kredittkortet til Lady Gaga.

Nå har vel ikke Lady Gaga så mye penger. Ville nok heller hatt kortet til Beyonce og JayZ

Anonymous poster hash: bb26b...492

Skrevet (endret)

Fronten var fin, men bak :sjokkert: . Rare sømmer og stygg rysje. Og sabla dyr. Man kan jo få et skreddersydd skjørt for en billigere penge.

Endret av Soleklart
Skrevet

så for meg noe helt nydelig nå, så dette var absolutt ikke vakkert. Hadde vurdert å kjøpe det dersom det var priset 3-sifret.. Kanskje.

Skrevet

Nå bruker jeg sjeldent skinnklær, men jeg synes det skjørtet var pent. Litt rart bak, men fra siden og foran var det sexy. Men helt hinsides dyrt da :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Noe så innihampen jævlig.

Av ting du har lagt ut tidligere, så har du ræva smak i dameklær. Hva med å få litt stylingtips av folk som er vant med å kle transer skikkelig, slik at de ikke ser ut som dumme, billige utgaver av russiske horer? Bruk heller 20 000 på det.

Skrevet

Er det dinosaurskinn eller?

Anonymous poster hash: 09f3d...708
Gjest Raindrops
Skrevet

Nå har vel ikke Lady Gaga så mye penger. Ville nok heller hatt kortet til Beyonce og JayZ

Anonymous poster hash: bb26b...492

Så utrolig interessant. Jeg vet ikke hva som er "mye penger" for deg, men 80 milioner dollar tjent iløpet av 12 måneder er ikke akkurat lommerusk for meg iallefall.

• Liker 5
Skrevet

pent forfra, men ellers ikke og prisen er hinsides all fornuft,

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...