Gjest Kv84 Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Er så lenge siden jeg har hatt kjæreste, og begynner nå å synes det er trist å være alene. Men så er jo alle så jævla flinke til å fortelle meg om hvor kjipt de har det. Så hva er det jeg egentlig har lyst til, å få kjæreste eller være singel...?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Hvor lenge har du vært singel og alene? Anonymous poster hash: fd330...aa6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Det er ikke så mye det. Det er et langt liv. Med andre ord, lev livet som singel videre til du treffer en som er riktig for deg. Og ikke fokuser så mye på det før du møter vedkommende. Hold deg til ditt så skjer det automatisk.Anonymous poster hash: fd330...aa6
Nettinettet Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Du har lyst på en kjæreste når du treffer ei du passer sammen med. Frem til da lev livet og kos deg som singel.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Du har lyst på en kjæreste når du treffer ei du passer sammen med. Frem til da lev livet og kos deg som singel. Er Bø65 lesbisk..? Anonymous poster hash: 2b3e7...d76
Nettinettet Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Er Bø65 lesbisk..? Anonymous poster hash: 2b3e7...d76 haha nei, jeg bare har fått for meg at Bø65 er en mann av en eller annen grunn.. så ikke at det var en dame før du kommenterte nå.. Jaja.. hvem vet, kan jo fint være det og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå