Gå til innhold

Er det greit å "bare" gi 4 kaffekopper med fat? Sum vil være 700kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler det blir så lite ting på en måte.. Det er en venninne som skal gifte seg. Vi bor ikke på samme sted og vi står vel hverandre ikke SÅ nært offisielt sett, om dere skjønner. Hun har sin vennegjeng og vi ses et par ganger i året. Men hun er en veldig god venninne for meg.

Total pris blir litt over 700kr. Kjøper jeg seks blir total pris litt over 1000. De har ønsket seg totalt 12 stk.

Anonymous poster hash: 18176...7dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire er helt vanlig og helt ok =) I alle fall av de jeg har solgt til. Da gir du rom for at andre også kan kjøpe, pluss at de har faktisk til fire stk om ingen andre ender opp med å kjøpe dem.

Anonymous poster hash: 32ed6...765
  • Liker 4
Skrevet

Men summen er grei? Føler det blir så rart med 4 og ikke 6. Om vi kjøper 6 så er det liksom litt mer sånn at vi tenkte ikke på prisen, men på antall, men når vi kjøper 4 er det mer sånn at vi tenkter på prisen før antall..

Anonymous poster hash: 90868...3a8
Skrevet

Jeg synes ikke 4 kopper er lite, og alle partall er vanlig å gi. 700,- er mer enn bra nok.

• Liker 4
Skrevet

Oki, takk for svar begge to :)

Anonymous poster hash: 90868...3a8
Skrevet

4 er helt ok, de selger jo serviser til 4 i "ferdigpakker", og prisen er grei

• Liker 1
Skrevet

jeg synes nesten 700,- var litt mye jeg da, så å gå over trenger du ihvertfall ikke i mitt hode. :)

Anonymous poster hash: 63fd3...638
Skrevet

De vet jo hva tingene de har satt på listen koster, så føler du 700 er en pris du har lyst å ligge på, er ikke 4 kopper med fat lite ;)

Èn kopp med fat er heller ikke lite, det spørs på hvilken sum man vil gi ;)

Anonymous poster hash: 0d672...536
Skrevet

Det er helt i orden. Noen kjøpte 4 stk, der vi ønsket oss totalt 12, mens andre kjøpte 6 stk. Du kjøper uansett noe de har på listen sin, og jeg synes summen det tilsvarer er grei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...