AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg har en greit flat rumpe! Vil gjerne få litt form på den, føler meg lite kvinnelig med den flate stussen der gitt. Men må jeg på trenings senter, eller kan jeg gjøre hjemme øvelser? Er det noen effektive øvelser dere vet om? Hvor ofte må det trenes i uken osv. Kom gjerne med gode tips Anonymous poster hash: 6c014...686
Supraspinatus Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Jeg har en greit flat rumpe! Vil gjerne få litt form på den, føler meg lite kvinnelig med den flate stussen der gitt. Men må jeg på trenings senter, eller kan jeg gjøre hjemme øvelser? Er det noen effektive øvelser dere vet om? Hvor ofte må det trenes i uken osv. Kom gjerne med gode tips Anonymous poster hash: 6c014...686 Du kan trene hjemme i begynnelsen, men etterhvert vil det være nødvendig å ha litt vekter. Jeg anbefaler å lete etter beintreningsøkter (med kroppsvekt) myntet på menn. De som er myntet på jenter bærer ofte preg av å være veldig enkle og over tid for lette. F.eks: http://www.youtube.com/results?search_query=calisthenics+leg+workout Generelt vil jeg si at øvelser som er bra for bein/rumpe er: Dype knebøy, utfall, markløft, glute bridge, glute-ham-developer (GHD)-øvelser, frivending/power clean, russian kettlebell swing. Mulig jeg har glemt noen. Når du klarer å løfte din egen kroppsvekt på skuldrene 10 ganger i dype knebøy så vil du sannsynligvis ikke ha så veldig flate muskler lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå