AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg er ikke fysisk tiltrukket,men han er snill.Har derfor villet gi ham en sjanse.. Største problemet er at han har så tørr humor.Forleden takket han meg på face for at jeg trekker på smilebåndet Han har så tørr humor at jeg synes faktisk synd i ham. Har møttes noen ganger hittil...men er usikker nå. Hadde dere kuttet ut noen pga dårlig/tørr humor? Anonymous poster hash: 26d5e...a16
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Ble visst en feil i åpningsinnlegget: Altså,han takket meg på face for at jeg trekker på smilebåndet av de dårlige replikkene hans...Men jeg gjør det jo bare av høflighets skyld- ts Anonymous poster hash: 26d5e...a16
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Kleint.. Humor kan være avgjørende ja. Fordi det representerer veldig mye av personligheten også. Anonymous poster hash: 066da...64f
Lady Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 For meg er humor veldig vitkig! Humor står høyt på listen til hva jeg ser etter hos en gutt. Jeg synes god humor gjør så utrolig mye. Det er viktig å le sammen! 1
Rosewood Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Humor betyr veldig mye for meg! Det gjør dagene så mye lettere og morsomme, og jeg elsker å le. Kunne aldri ha vært sammen med en mann som ikke hadde humor overhodet og bare var gravalvorlig hele tiden. Jeg hadde kjedet meg da rett og slett. Synes det er ganske viktig å kunne le sammen så for meg hadde det vært ganske avgjørende. Hadde aldri falt for en fyr uten sans for humor.
kaktusfruen Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 For meg henger humor og kjemi sterkt sammen. Dersom vi ikke har samme humor har jeg ganske vanskelig for å "connecte" med en fyr. Trenger ingen klovn som skal være morsom hele tiden. Det blir litt slitsomt, men uten noenlunde lik humor er sjansen for romantikk liten for min del i hvert fall 1
Gjest Snørev Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 (endret) Greit å gi fyren en sjanse men du kan ikke leve på at du kun synes han er snill? Når det er sagt så er ikke humor et krav for meg men det er fordi jeg er gutt Endret 15. august 2013 av Snørev
Gjest Raindrops Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 For min del er ikke tørr humor nødvendigvis synonymt med dårlig humor. Når det er sagt er det en definitiv dealbreaker om vi ikke kan få hverandre til å le.
Petra75 Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Mye annet kan være rett, men hvis ikke humoren er der, er det ikke liv laga..
Gjest Svampebob1 Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Hvis de jeg møter ikke tåler min humor, så har jeg som regel et problem. Det er viktig for meg å kunne være meg selv. Dette utgjør en del av kjemien også. Ting skal ikke være perfekt, så du må bare se på helheten og hva det gir deg å være sammen med han.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 For det første så synes jeg jo at tørr humor ofte er bra humor, men uansett. Humor betyr ALT. Det betyr imidlertid ikke at jeg vil ha eller trenger en mann som konstant skal vitse og tulle og være morsom og underholde meg, men det betyr at vi må conecte på et humoristisk plan. Jeg bruker mye humor naturlig i min kommunikasjon, væremåte og takling av hverdagen og hvis vi dermed ikke har den samme forståelsen av humor, bruk av humor osv så funker det ikke. Da klarer jeg ikke å connecte med han. Dessverre. Anonymous poster hash: 8002b...5b2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Humor betyr faktisk veldig mye! Jeg trodde ikke det, helt til jeg møtte en med totalt motsatt humor enn meg. Anonymous poster hash: 70a68...af5 1
Lurt smil Skrevet 17. august 2013 #13 Skrevet 17. august 2013 For meg henger humor og kjemi sterkt sammen. Dersom vi ikke har samme humor har jeg ganske vanskelig for å "connecte" med en fyr. Trenger ingen klovn som skal være morsom hele tiden. Det blir litt slitsomt, men uten noenlunde lik humor er sjansen for romantikk liten for min del i hvert fall Helt enig med det du skriver ! 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #14 Skrevet 17. august 2013 Humor betyr en god del. Vil ikke si at det betyr alt, men fordel at man i det minste kan le av noe av de samme tingene. Anonymous poster hash: 2c212...f56
Purple Diamond Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 For meg betyr humor mye! Jeg hadde nok hatt vanskeligheter med å fortsette med en mann som hadde helt ulik humor som meg.
Kriz Skrevet 19. august 2013 #16 Skrevet 19. august 2013 Jeg er ikke fysisk tiltrukket,men han er snill.Har derfor villet gi ham en sjanse.. Største problemet er at han har så tørr humor.Forleden takket han meg på face for at jeg trekker på smilebåndet Han har så tørr humor at jeg synes faktisk synd i ham. Har møttes noen ganger hittil...men er usikker nå. Hadde dere kuttet ut noen pga dårlig/tørr humor? Anonymous poster hash: 26d5e...a16 Vil du kun være sammen med han fordi han er snill? Du er hverken tiltrukket av han eller liker humoren? Humor er viktig og helst samme humor. For meg er det viktig at jenta har humor og også forstår og humoren min. Hvis du smiler av hans humor så tror jo han at du liker den. Vil du fortsette å smile til humoren hans, og hva når du ikke smiler lenger, hva vil han tenke da? Og da blir det et forhold uten humor 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #17 Skrevet 19. august 2013 Neei..? Ble det..? Huff. Ja, humor ér viktig da. Man bruker jo den mye når man kommuniserer generelt. Anonymous poster hash: 066da...64f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #18 Skrevet 19. august 2013 Ikke pga. tørr humor (for det har jeg selv), men manglende humor eller helt ulik humor har absolutt gjort sitt til å hindre videre interesse. Er man ikke på bølgelengde humoristisk sett så er man ikke på bølgelengde ellers heller, og jeg må kunne kommunisere lett og behagelig med folk ellers orker jeg dem bare i små doser. Da er forhold uansett uaktuelt. Du er ikke fysisk tiltrukket av ham Du liker ikke humoren hans Du synes synd på ham pga. hans (etter din mening) dårlige humor (den var ganske kjip) Dårlig utgangspunkt. Jeg hadde neppe gått videre der, men du må jo selv avgjøre det. Hvem vet, kanskje etter litt tid begynner du å like ham bedre, og synes humoren hans er sjarmerende. Du ville i så fall ikke være den første som har opplevd det. Noen mennesker "vokser på en" med tida. Men det er det bare en måte å finne ut av. Anonymous poster hash: fd749...1de
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #19 Skrevet 19. august 2013 Vil du kun være sammen med han fordi han er snill? Du er hverken tiltrukket av han eller liker humoren? Humor er viktig og helst samme humor. For meg er det viktig at jenta har humor og også forstår og humoren min. Hvis du smiler av hans humor så tror jo han at du liker den. Vil du fortsette å smile til humoren hans, og hva når du ikke smiler lenger, hva vil han tenke da? Og da blir det et forhold uten humor Har møtt så mange drittsekker i det siste at jeg bare var glad for å møte en snill en denne gangen... Tenkte vel at "snill og lite attraktiv mann med tørr humor" var bedre enn "pen drittsekk med god humor" - men nå er jeg ikke sikker lengre...Som du skriver kan jeg ikke fortsette å leve på en "løgn" heller.. (ts) Anonymous poster hash: 26d5e...a16
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #20 Skrevet 19. august 2013 Har møtt så mange drittsekker i det siste at jeg bare var glad for å møte en snill en denne gangen... Tenkte vel at "snill og lite attraktiv mann med tørr humor" var bedre enn "pen drittsekk med god humor" - men nå er jeg ikke sikker lengre...Som du skriver kan jeg ikke fortsette å leve på en "løgn" heller.. (ts) Anonymous poster hash: 26d5e...a16 Men det er ikke bare enten eller, det går an å lete videre. Anonymous poster hash: ee02a...576 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå