Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Michael Kors veske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må jeg krype til korset og innrømme at jeg holder på å sikle meg ihjel etter en Selma Saffiano two tone satchel (ikke tote) i sapphire/black! Jeg bare MÅ ha den.. Men hvor?

Anonymous poster hash: c0bc0...f63

Skrevet

i en nettbutikk.

Anonymous poster hash: 33277...c7d
Skrevet

Mulig de har den på Michael Kors sin butikk i Oslo på Steen og Strøm. Hvis ikke synes jeg det beste er å bestille via Bloomingdales.com eller Macys.com.

Der har de de aller fleste modellene og toll, moms, alt mulig er inkludert i sluttprisen, så du får ikke noen etterbetalinger eller noe som helst.

Skrevet

Mulig de har den på Michael Kors sin butikk i Oslo på Steen og Strøm. Hvis ikke synes jeg det beste er å bestille via Bloomingdales.com eller Macys.com.

Der har de de aller fleste modellene og toll, moms, alt mulig er inkludert i sluttprisen, så du får ikke noen etterbetalinger eller noe som helst.

Har du bestilt derfra selv? På Bloomingdales må man "order" vesken, tar opp til 30dager før den sendes. Og macys skriver at de ikke sender MK til norge=/

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Høyer vet jeg er både i Stavanger og Oslo :)

Skrevet

Har du bestilt derfra selv? På Bloomingdales må man "order" vesken, tar opp til 30dager før den sendes. Og macys skriver at de ikke sender MK til norge=/

Jeg har bestilt fra bloomingdales, det gikk relativt fort synes jeg. Nå er det en stund siden jeg bestilte derifra, men husker ikke at jeg reagerte på at det tok lang tid. Macys sendte MK til Norge før, men glemte at de hadde sluttet med det!

Jeg butikker i Norge har et veldig dårlig utvalg av MK vesker. Selv Michael Kors sin egen butikk på Steen og Strøm har et dårlig utvalg av varer, og man kan ikke bestille vesker via de heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...