AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg trenger tips til leketøy for mannen. Et leketøy vi kan bruke sammen, for å få ekstra fart og spenning i sexlivet. Vi har heftig og god sex hver dag, men vi begge ønsker litt leketøy. Jeg skal kjøpe meg selv en vibrator, og lurer på om en slik "pocket pussy" kanskje er noe for han? Han sier selv han vil ha en sånn. Men er litt redd for at han blir å elske den mer enn vaginaen min? og kanskje ville bruke den mer enn sex liksom. Men egentlig tror jeg at det bare blir å krydre opp forholdet Er det noen menn der ute med erfaring om dette? Hadde dere digget at dama kom hjem med et slikt leketøy? Anonymous poster hash: d35c2...a39
FrankDrebin Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Er bare å ta en tur innom kondomeriet og se hva de har av lommefitter. Ikke noe å skamme seg over, betjeningen der er veldig hyggelige og hjelpsomme, snakker av erfaring. Kjøpte selv en god lommefitte for noen år siden, men husker dessverre ikke hva den het. Tviler sterkt på at han kommer til å velge den ovenfor deg, det er en fin ting å ha når madammen er vekk
Rimmern Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Fleshlight kan anbefales. Det føles som en god etterlikning av ei fitte/rumpe.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Sannsynligheten for at han foretrekker en lommefitte over deg er like stor som at du foretrekker en vibrator over han. Sex er litt mer enn kuk i hull for menn også. Anonymous poster hash: a49b7...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå