AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg har alltid pleid å bruke veet hårfjerningkrem nedentil og har aldri før barbert.. Nå har jeg fått en høvvel men vet ikke hvilket barberingskum/krem jeg skal bruke? Skal det skyldes av før jeg begynner barbere? Hvilket skum/krem anbefaler dere? For å unngå røde nupper. Anonymous poster hash: 42b30...168
Tøsen Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Jeg bruker vanlig Gilette skum for damer, men bruker en høvel for menn. Den gir tettere barbering, og mindre sår hud. Får lett røde prikker så er forsikrig og barberer kun med hårene, ikke mot.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Jeg bruker intimsåpe når jeg barberer der nede. Husker ikke hva høvelen heter. Damehøvel i alle fall.. Røde prikker pleide jeg bare å få da jeg først begynte å barbere for mange år siden. Og når det gikk endel tid mellom hver gang. Nå barberer jeg ca en gang i uka, og da er huden helt fin etterpå. Anonymous poster hash: ceb3b...3e3 1
Djungelvrål Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Det spille ikke noen rolle hvilket du bruker, det er skarp og dog høvel som teller. Jeg bruker first price sitt.
skreppamedleppa Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Jeg bruker body shop barbersåpe og barberkost.http://webshop.bodyshop.no/detaljer/82985/for-men-maca-root-shave-cream Synes den er helt fantastisk og har brukt den i mange år og for min del spiller det en rolle hvilken barbersåpe/krem jeg bruker Så bruker jeg mach 3 fra gillette sine barberblader, mye bedre enn dame høvler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå