pusefrøken Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Ser så mange tenåringer og voksne for den del, som går rundt i slike gjennomsiktige topper med kun bh under.. Mange av toppene er fine og har mye pynt på seg, men er det meningen at det kun skal være bh under? 1
Gjest Eurodice Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Ser så mange tenåringer og voksne for den del, som går rundt i slike gjennomsiktige topper med kun bh under.. Mange av toppene er fine og har mye pynt på seg, men er det meningen at det kun skal være bh under? Det er vel moten nå, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Jeg har sett noen som har gått med nesten selvlysende bh under. Voksen. Med barn. Ikke passende. Anonymous poster hash: 94ff6...215 1
Pseudonym Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Synes det virker litt spesielt å ikke ha en singlett under. Litt... trashy kanskje? Noen ganger får jeg bare lyst til å gå bort til de og be de kle på seg. 3
temolitus Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Med vanlig bh under er det dritsstygt, men har man kropp til det og bruker en tubebh kan det være fint
super-s Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Med vanlig bh under er det dritsstygt, men har man kropp til det og bruker en tubebh kan det være fint Enig! Men selv bruker jeg singlet under. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Med vanlig bh under er det dritsstygt, men har man kropp til det og bruker en tubebh kan det være fint Og hvem er du som sorterer kropper? "Har man kropp til det.. "Alle mennesker har en kropp.Anonymous poster hash: 0f8a3...795 5
pusefrøken Skrevet 15. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2013 er bra jeg ikke er den eneste som tenker mitt når jeg ser dette.. med singlet under er det jo fint
temolitus Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Og hvem er du som sorterer kropper? "Har man kropp til det.. "Alle mennesker har en kropp.Anonymous poster hash: 0f8a3...795 Jeg mente det ikke sånn, for all del gå med hva du vil, men jeg synes ikke det er noe fint når 60 år gamle damer på 100 kg går med gjennomsiktige topper så man kan se valkene henge nedover
Gjest Eurodice Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 Jeg mente det ikke sånn, for all del gå med hva du vil, men jeg synes ikke det er noe fint når 60 år gamle damer på 100 kg går med gjennomsiktige topper så man kan se valkene henge nedover Det er ikke pent på tilsvarende jenter på 20 år, heller . Heller ikke er tights på slike overdimensjonerte kropper særlig stilig. 2
Pseudonym Skrevet 15. august 2013 #11 Skrevet 15. august 2013 Det er ikke pent på tilsvarende jenter på 20 år, heller . Heller ikke er tights på slike overdimensjonerte kropper særlig stilig. Nei, huff, en gang så jeg en mindre slank jente som som hadde presset seg inn i en så liten tights at stoffet ble helt gjennomsiktig i dagslys. absolutt ingenting var overlatt til fantasien 2
Gjest Elseby13 Skrevet 15. august 2013 #12 Skrevet 15. august 2013 Uansett hvilken kropp du har.. gjennomsiktig topp/bluse er blodharry.
Pseudonym Skrevet 15. august 2013 #13 Skrevet 15. august 2013 Uansett hvilken kropp du har.. gjennomsiktig topp/bluse er blodharry. Ikke hvis du har en singlett under vel? 1
Lucid Skrevet 15. august 2013 #14 Skrevet 15. august 2013 Jeg synes det er "greit" med å ikke ha noe under en gjennomsiktig topp når jeg bruker midjebukse. En Bh som passer eller tubebh må man ha under såklart. Men med midjebukse så viser du virkelig ikke mye hud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå