Windy Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 Har ikke gjort dette før, hvor lang tid bør jeg regne med at det kan ta (er bare snakk om en dato og en bokstav til en dåp..)? Det varierer sikkert, men noen som har generell idé? På forhånd takk for svar
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Det burde kunne bli gjort på et øyeblikk, men dersom dei har mykje å gjere hos gullsmeden kan det nok ta lenger tid. Du kan jo berre stikke innom å høre?
Doo Wop Skrevet 22. april 2004 #3 Skrevet 22. april 2004 HVis de har gravør i butikken kan de sikkert gjøre det i løpet av dagen, men det er ikke så mange som har det lenger. Da må det sendes inn og du bør regne med 14 dager, pga "kø" i tilleg til postgang.
¤Tiili¤ Skrevet 22. april 2004 #4 Skrevet 22. april 2004 Jeg fikk inngravert noe idag, og da skulle jeg komme inn en halvtime etterpå, så det vart fort gjort, synes jeg! :-)
tuji Skrevet 22. april 2004 #5 Skrevet 22. april 2004 Har de utstyr i butikken går det fort, men de fleste har ikke det. Det kan ta opptil to uker med postgang og slikt, pluss at de fleste sender inn graveringsoppdrag kun en gang i uken. Husk å velge et smykke som ikke blir ødelagt når det graveres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå