Quinden Skrevet 22. april 2004 #1 Del Skrevet 22. april 2004 Heisann! Er nettopp blitt 40 og har i mange år farget håret mitt, nå er det en stund siden og jeg ser jo at det kommer mer og mer grå hår innmellom her og der. Men jeg lurer på om jeg skal la naturen gå sin gang. Har en venninne som er noen år eldre enn meg og hun har sluttet å farge håret sitt. Hvorfor skal hun det sier hun, det er naturlig. Så jeg lurer også på om jeg skal la være å farge det nå og bare la det være sånn. Det blir vel til at jeg farger det men.... ganske tøft å la det være naturlig også. Meninger om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 22. april 2004 #2 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg synes det er tøft om du lar det være naturlig. grått hår kan faktisk være veldig pent. Venninna mi fikk grått hår når hun var 19, og hun har latt være å farge det. syns det er veldig flott gjort av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doo Wop Skrevet 22. april 2004 #3 Del Skrevet 22. april 2004 Ville du forsatt å farge det hvis du ikke hadde begynt å få grått hår da? Jeg farger håret mitt, har ikke hatt min "naturlige" hår farge siden jeg var 15 år. Kommer nok til å forstsette med det selv om jeg får grått hår fordi jeg føler meg meg i denne fargen. Grått er en like fin farge som mange andre! Blir vel et spørsmål om hva du synes du kler best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. april 2004 #4 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg fikk noen grå striper i håret over natta, da jeg tidligere levde i et ulidelig forhold. Plutselig var jeg grå, 25 år gammel. Helt grusomt. Jeg har blondt hår, og velger nå å farge håret i blonde sjatteringer, og på den måten skjuler jeg ikke det grå, og det ser flott og naturlig ut, som en kaldere "blond" blant de andre. Regner med at det blir sånn jeg forstetter med det. Men ja, jeg synes det er flott med kvinner med grått hår, og nå liker jeg mitt eget hår også. Det fortalte meg jo at jeg ikke hadde det bra, og jeg flytta ut fra fyren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 22. april 2004 #5 Del Skrevet 22. april 2004 For å være helt ærlig så støtter jeg tanken i teorien. Men i praksis er jeg jammen ikke så sikker. Jeg synes 40 er for tidlig til å bli grå, og hadde jeg vært deg så hadde jeg nok fortsatt å farge, men heller dempet fargen litt. (Ettersom man jo gjerne blir litt lysere i huden også samtidig som håret blir gråere) Jeg synes ofte at de som ikke farger håret, selv om de blir grå tidlig, ser mye eldre ut enn det de egentlig er. Og personlig hadde jeg nok tenkt at det ikke er nødvendig å "bli gammel så tidlig" i 2004. Nårman er 40 så har man jo halve livet igjen. Og halve livet som gråhåret synes jeg blir litt mye. Det er kanskje noe med det også.... at ettersom så mange farger håret så ser man det bedre med de som ikke gjør det. Men det er da opp til hver enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 22. april 2004 #6 Del Skrevet 22. april 2004 Hei dere "grå" :-) Jeg har også farget håret de 15 siste årene. Er kjempegrå, og vet at med min naturlige "gråhet" vil jeg bli blei og blass. Synes også det er fortidlig å bli grå. Var engang mellomblond, men nå er jeg rødbrun. Synes det passer utmerket. (men, jenter, vi blir jo ikke bare grå der oppe...!) :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå