Gå til innhold

fant nakenbilde av en mann på min manns mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig giftet meg. Vi har et forhold bassert på tilitt og åpenhet. Jeg forteller han om alt også om fantasier og erfaringer samt om at jeg er biseksuell. Har og mange ganger sagt at jeg ikke har noe i mot menn som er bi også. At jeg faktisk kan tenne på trekanter med to menn osv. Men han har alltid benektet at han vil ha en annen mann med i senga eller at han kunne tent på andre menn.

I går skulle jeg se hvor mye klokka var på mobilen hans. Han lå da ved siden av meg. Der kom det opp et nakenbilde av en mann som ikke var han selv. Ble litt forskrekket. Og spurte hva dette var. Han bortforklarte det med at han bare hadde surfet litt rundt og da hadde dette plutselig dukket opp. At han ikke hadde sett på det osv. Jeg sa til han at han kunne være helt ærlig med meg. OM han tenner på menn er det ikke noe han trenger holde skult for meg. Han benekter dette fremdeles, men jeg kan ikke riste fra med den følelsen at han ikke snakker helt sant her. HVORFOR SKULLE han ellers se på nakenbilde av andre menn?

Anonymous poster hash: bfe4b...5e9
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han ønsker å holde det for seg selv? Det er ikke alt man har lyst å prøve ut heller. Jeg har mange skikkelig nasty fantasier som gjør meg kåt der og da, men jeg kunne ikke tenkt meg å faktisk prøve det ut. Det er ikke annet enn fantasi.

Jeg hadde heller vært mer bekymret for hvor bildet kom fra..

Anonymous poster hash: d7c2d...634
Skrevet

Haha. Garantert bi eller homo da vel.

Å ikke kunne snakke om slikt til sin livspartner er jo derimot noe tafatt og mongo da.

Anonymous poster hash: 0a6a3...856

Skrevet

Har du prøvd å prate med han når han er litt mindre, eh, edru? For det kan godt være han har noen sperrer for å prate om det. Kan være han er redd, selv om du har betrygget han og forsikret han om at du har slike tanker selv, for at du skal le av han eller se ned på han.

Prøv å prate med han om det når han har litt alkohol i blodet. Fortrinnsvis når han er litt kåt i tillegg. :P

Anonymous poster hash: be7dd...ae2
  • Liker 1
Skrevet

kanskje han er usikker på seg selv ovenfor kvinner/deg som mann? kanskje han ønsker "være" slik som på bildet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...