AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg begynner i ny jobb og skal handle inn litt nye klær. Det er en bedrift hvor man går i blazer og pent kledd. Hvor stort rom er det for litt mønster og farger? F.eks blir denne for mye pakket inn i en svart bukse med blazer over? Setter pris på om dere har noen eksempler på hva dere syns er greit. Anonymous poster hash: 3e815...afa
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Jeg synes tunikaen kan passe godt sammen med nøytral blåser og bukse. Hvilken bransje snakker vi om?Anonymous poster hash: 922cf...645
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Nå mente jeg ikke nødvendigvis den tunikaen, men bruk av et slik mønster under et svart, nøytralt antrekk - framfor å kun gå i helsvart eller ensfarget. Det er innenfor IT-bransjen. Anonymous poster hash: 3e815...afa 1
MiniMjau Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Om du har sort bukse eller skjørt og en blazer så er det absolutt mulig med en møsntrete bluse under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå