Gå til innhold

Hvordan slippe ned guarden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært singel et år etter brudd i et langvarig forhold hvor det har vært mye løgner psykiske spill. Det har gjort at jeg blir fort mistenksom og har vanskelig for å stole på andre.

Jeg har så lyst å møte noen, men merker at jeg fort blir mistenksom og overanalyserer hva som blir sagt og gjort, ofte allerede før første date..

Nå for eksempel skal jeg på date. Han har blant annet fortalt at han har vært singel over et år og at han skal reise bort på kurs tre uker så han vil treffe meg nå istedenfor å vente til etter kurset "tilfelle det klaffer".

Så blir det til at jeg tenker at han sikkert ikke er singel og at han egentlig skal på ferie. Eller når han sier han skal besøke sin syke onkel og ikke kan prate før da og da så tenker jeg at det er sikkert fordi han er sammen med ei Anna og må vente til ho drar på jobb.

Også Google da, finner ut at han er registrert på samme adresse som ei jente, som han og tydeligvis kjøpte et hus med for over fem år siden med et annet sted. Men så sier han at der han bor nå kjøpte han etter bruddet...

Blir gal i hodet av å ikke senke guarden og slappe av litt og heller ta ting som det kommer og stole på at ting stemmer men etter flere år med løgner og bedrag er jeg visst mer preget enn jeg ante.

Anonymous poster hash: 8a7ca...7e9

Videoannonse
Annonse
Gjest Svampebob1
Skrevet

Ta deg god tid. Det høres ikke ut som om du er helt rede for et forhold enda.

Jeg måtte bryne meg igjennom et par slike selv før jeg var klar for å slippe noen inn igjen hos meg. Det er fælt, men det går seg til så lenge du ikke får nye negative opplevelser.

Vern om hjertet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...