Gjest sorry Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Har dere noen? Min var at jeg (som er så flink å forelske meg) valgte feil. Sto mellom to i en alder av 29, selvom mangefølelsen var rar og muligens riktig, så valgte jeg han andre. Og det gikk rett vest, og kjærlighetetn min vil ikke ha noe med meg å gjøre lengre...... Fortell!!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 At jeg gikk inn i ett folhold med en i fjor som er tidligere dømt for noe alvorlig noe ( påstår uskyldig, men andre sier noe annet så derfor flytting til østlandet ), og fant ut på facebooken hans hvor desperat han var angående små jenter som alt fra 15 til 17 osv.... Og ble lurt angående penger, og lurt angående en tur mars 2013 som vi reiste på som "venner", men endte rett i dass... Så var så og si utro mot han bevist/ubevist da han var det mot meg, men var ærlig mot han i allefall... Anonymous poster hash: da8e4...888 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 At jeg gikk inn i ett folhold med en i fjor som er tidligere dømt for noe alvorlig noe ( påstår uskyldig, men andre sier noe annet så derfor flytting til østlandet ), og fant ut på facebooken hans hvor desperat han var angående små jenter som alt fra 15 til 17 osv.... Og ble lurt angående penger, og lurt angående en tur mars 2013 som vi reiste på som "venner", men endte rett i dass... Så var så og si utro mot han bevist/ubevist da han var det mot meg, men var ærlig mot han i allefall... Anonymous poster hash: da8e4...888 Og du tenker på dritten fortsatt???? Ja, jeg burde vært dømt for lenge siden så kjip som jeg har vært, men faen og... Kom på en til... Jeg var så kjip at jeg lot mamma dra hjem til en drittsekk jeg visste kom til å kaste henne ned trappen. JA, jeg tok henne inn til meg etterpå-...... Anonymous poster hash: ede79...33e 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 I og med at trådstarter "leder", skrevet mest, samlivsforum osv, så burde denne tråden kalles "skyt meg tråden" Anonymous poster hash: ede79...33e 1
Gjest anonym Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 At jeg har sett en lenge jeg ville få det til å fungere med, han har vist at han har sterke følelser for meg, men jeg kan ikke stole på han...Året før jeg møtte han, møtte jeg en annen jeg holdte på å falle for. Møtte han bare en gang. Så tok han kontakt igjen, etter at jeg så han jeg nevnte først, men jeg var så lojal mot han hele veien, at jeg avviste han andre. Vel, jeg møtte han for en kaffe en gang ifjor, men avviste han etterpå. Jeg angrer på at jeg ikke bare avsluttet med han jeg ikke kan stole på, ifjor. Nå har han jeg likte byttet tlfnr, så jeg får ikke atk i han, og har bare fornavnet. Har og fått vite , at han jeg prøvde å satse på, har sett andre damer bak ryggen min. Det verste er som om han ikke eier skyldfølelse, han sier "jeg legger opp til det selv"...Jeg skulle prøvd med han andre ( han jeg møtte først, da jeg hadde sjansen ifjor, for følte han var spesiell, virket som en veldig bra fyr ) Tar gjerne imot tips til hva jeg evt kan gjøre, eller er toget gått..?
Gjest Herr Heftig Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Da jeg gikk på ungdomskolen var jeg forelsket/betatt i/av en jente som også var forelsket/betatt i/av meg, men jeg sa alltid nei når hun prøvde å be meg med på ting bare fordi jeg ikke ville ha kjæreste. Det kan ha vært en feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå