AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg sitter her og rister av latter. Alle navnene som folk klarer å komme opp med, altså. Hahahahahahhahahahhahahahaha Anonymous poster hash: 7ac39...746 4
Gjest Sebraen Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 (endret) . Endret 5. januar 2014 av Sebraen 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Det burde vært et eget sted å diskutere navn, jeg er veldig lei av at det er bare tråder om navn! Anonymous poster hash: 320bb...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Begynner å bli ganske lei disse navnetrådene. Noen er jo bare rett og slett tragiske ''hvilke jentenavn gir lav sosial status'' eller noe i den duren osv... Hvilket navn synes du er finest blablabla. Skal dere virkelig la dere påvirke av KG når det kommer til å velge navn på din egen unge? Hvis alle mener at Guro Jensine Petronella er bare så fiiiiiint, så går du/dere for det? Anonymous poster hash: c2f99...122 5
Alja Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Jeg syntes de er irriterende, oppbrukte og i veien. De opptar jo hele KG. Lurer på hva neste store tema blir. Nå har vi hatt kjønnslepper, "er kroppen min fin", og navn... GEEEEE
Tordensky Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Sikkert ikke BARE deg, men... Noen av forslagene er jo litt ufrivillig morsomme, men jeg og syns det er alt for mange av dem. Det burde vært en egen side for navnedebatt... 2
Teriyaki Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Er nok bare du ja. Synes alle disse trådenee er ekstremt kjedelig. Spesielt i perioder som nå hvor halvparten av emnene på forumet gjelder navn.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 Jeg elsker navnedebatter! :D Anonymous poster hash: 2cc84...9cb 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #12 Skrevet 15. august 2013 Dere som begynner bli lei, har vel vært litt for lenge på KG. Ny hobby?Anonymous poster hash: d00a7...568 1
Ellevill Skrevet 15. august 2013 #13 Skrevet 15. august 2013 Dere som begynner bli lei, har vel vært litt for lenge på KG. Ny hobby?Anonymous poster hash: d00a7...568 Javel? Fordi jeg ikke synes navnetråder som enten er åpenbar trolling (som forumet snart renner over av) er morsomme i det hele tatt? Eller fordi det er for meg revnende likegyldig om noen kaller barnet sitt for Maria eller Sara? Kanskje vi bare har forskjellig syn på underholdning.
Gjest Houdini Skrevet 15. august 2013 #14 Skrevet 15. august 2013 Jeg synes navnetrådene er tidenes beste tråder på KG - få mer av dem! Følger med i dem, og er ikke fornærmet over at navnet mitt er klassifisert som "harry".
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. august 2013 #15 Skrevet 15. august 2013 Jeg ler ikke, men smiler og leter etter mitt eget navn. Har ikke blitt nevnt
Gjest Houdini Skrevet 15. august 2013 #16 Skrevet 15. august 2013 (endret) Javel? Fordi jeg ikke synes navnetråder som enten er åpenbar trolling (som forumet snart renner over av) er morsomme i det hele tatt? Eller fordi det er for meg revnende likegyldig om noen kaller barnet sitt for Maria eller Sara? Kanskje vi bare har forskjellig syn på underholdning. Det er flust av tråder jeg ikke leser på KG som er utrolig uinteressante. Likevel kunne jeg ikke drømt om å gå inn i en fotballfrue-tråd og durt i vei med "assa, dette er lavmål, snakk heller om min bittelille mikrointeresse som kun en kvart promille på KG finner interessant". Endret 15. august 2013 av Houdini
Teriyaki Skrevet 15. august 2013 #17 Skrevet 15. august 2013 Det er flust av tråder jeg ikke leser på KG som er utrolig uinteressante. Likevel kunne jeg ikke drømt om å gå inn i en fotballfrue-tråd og durt i vei med "assa, dette er lavmål, snakk heller om min bittelille mikrointeresse som kun en kvart promille på KG finner interessant". Nå spurte ts om hun var den eneste som faktisk likte disse trådene. 1
Ellevill Skrevet 15. august 2013 #18 Skrevet 15. august 2013 Det er flust av tråder jeg ikke leser på KG som er utrolig uinteressante. Likevel kunne jeg ikke drømt om å gå inn i en fotballfrue-tråd og durt i vei med "assa, dette er lavmål, snakk heller om min bittelille mikrointeresse som kun en kvart promille på KG finner interessant". Trådstarter spurte om andre syntes navnetrådene var hysterisk morsomme - har du ikke fått med deg det? Så hva snakker DU om? At jeg faktisk diskuterer med andre på et diskusjonsforum? Forklar gjerne poenget ditt!
Gjest Houdini Skrevet 15. august 2013 #19 Skrevet 15. august 2013 Trådstarter spurte om andre syntes navnetrådene var hysterisk morsomme - har du ikke fått med deg det? Så hva snakker DU om? At jeg faktisk diskuterer med andre på et diskusjonsforum? Forklar gjerne poenget ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå