Gå til innhold

HJELP. Hva skjedde nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har netcom abonnoment so alltid han fungert bra. Plutselig så går det ikke ann å sende meldinger eller ringe, men når jeg ringer så sier kvinnestemmen at abonnomentet mitt er sperret? Altså, hvordan kan det plutselig bli sperret klokken 1 på natten?

Har skrudd mobilen av og på - funker fortsatt ikke. Når jeg prøver å logge inn på '' mine sider '' på netcom, så kommer det at jeg ikke har tilgang der? hva faen er det for noe tull ...

plis, en av dere der ute må vel ha litt peiling .. :(

Anonymous poster hash: 79a8a...f58
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke betalt regningen din ? :vetikke:

Kan hende sperringen er datostyrt, at det derfor skjer nå.

Skrevet

Har du ikke betalt regningen din ? :vetikke:

Kan hende sperringen er datostyrt, at det derfor skjer nå.

Mamma som har kontroll over dette og hun har vært på ferie så kanskje det . men er det lov å plutselig å gjøre sånn ?

Skrevet

Og, hvis det du sier har hendt - hvorfor har jeg ikke tilgang på mine sider på nettsiden da? ..

Skrevet

Altså dette er ren gjetning fra min side, men om regningen ikke er betalt, etter purring og det hele, så klart de kan sperre abonnementet ditt.

Kanskje sendte de en purring og dato for forfall på den var 15.08 - det forklarer jo hvorfor det skjer nå etter midnatt.

Skrevet

Altså dette er ren gjetning fra min side, men om regningen ikke er betalt, etter purring og det hele, så klart de kan sperre abonnementet ditt.

Kanskje sendte de en purring og dato for forfall på den var 15.08 - det forklarer jo hvorfor det skjer nå etter midnatt.

Riktig riktig.

Ser fortsatt ikke sammenhengen i å sperre profilen min på nettsiden deres da. I tillegg så har det ikke kommet noe i posten fra dem, så synes bare alt er så rart - uten en advarsel i det minste, epost, melding, hva som helst.

Skrevet

Riktig riktig.

Ser fortsatt ikke sammenhengen i å sperre profilen min på nettsiden deres da. I tillegg så har det ikke kommet noe i posten fra dem, så synes bare alt er så rart - uten en advarsel i det minste, epost, melding, hva som helst.

Enig med deg at det ville vært hyggelig med en melding i allefall. Hvis det er slik at det er din mor som betaler ( og "eier" nr ditt ) går sansynligvis slike beskjeder til henne i brevform?

Du kan jo kontakte henne og høre om hun har fått noen advarseler ? (Du kan kanskje sende henne e-post?)

Skrevet

Enig med deg at det ville vært hyggelig med en melding i allefall. Hvis det er slik at det er din mor som betaler ( og "eier" nr ditt ) går sansynligvis slike beskjeder til henne i brevform?

Du kan jo kontakte henne og høre om hun har fått noen advarseler ? (Du kan kanskje sende henne e-post?)

Hun er tilbake nå, så skal spørre når vi står opp. Jeg har hatt tilgang til all posten og slikt, har fortsatt ikke fått et eneste brev fra netcom, så dette er jo bare sært. Ivertfall skikkelig unødvendig å stenge min side itillegg. Skjønner hvorfor alle hater netcom nå :jolie:

Skrevet

Jeg tror ikke de har sperret det på grunn av betalinger. Det tar nok god tid før de ville gjort noe slikt (regning, purring og advarsler).

Det er sikkert skjedd en feil fra NetComs side. Ring dem i morgen tidlig :)
De er også svært behjelpelig på Twitter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...