AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Gia Allemand, kjent fra the bachelor (Jake Pavelka's sesong) døde i dag bare 29 år gammel. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10106015 Jeg vet at det er noen jenter her inne i tillegg til meg selv som fulgte med i 2010 da hun var med. Må bare si jeg fikk helt sjokk, hun som virket som den solstrålen ? Mine tanker går til venner og familie. Gia, jeg tenner et lys for deg i kveld. Anonymous poster hash: de670...b7d 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Huff så trist. Har ikke fulgt så nøye med de siste sesongene, men akkurat henne husker jeg fordi hun var så søt. Det verste er at det ser ut til å ha vært selvmord. Forferdelig trist. Anonymous poster hash: 9e40f...dd7 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Utrolig trist. Anonymous poster hash: 879a9...77f 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Kjente henne ikke Anonymous poster hash: e8890...44e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Gia Allemand, kjent fra the bachelor (Jake Pavelka's sesong) døde i dag bare 29 år gammel. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10106015 Jeg vet at det er noen jenter her inne i tillegg til meg selv som fulgte med i 2010 da hun var med. Må bare si jeg fikk helt sjokk, hun som virket som den solstrålen ? Mine tanker går til venner og familie. Gia, jeg tenner et lys for deg i kveld. Anonymous poster hash: de670...b7d Folk som fremstår som super solstråler gjør det ofte fordi de overkompenserer for hvordan de føler seg innvendig. Uansett er depresjon en fæl sykdom. Anonymous poster hash: a7f10...fe7
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 (endret) Det dør 150.000 mennesker hver dag verden over. Men ja la oss alle bry oss ekstre om noen fordi de har vært på tv Endret 15. august 2013 av Mephistopheles
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Folk som fremstår som super solstråler gjør det ofte fordi de overkompenserer for hvordan de føler seg innvendig. Uansett er depresjon en fæl sykdom. Anonymous poster hash: a7f10...fe7 So trure Anonymous poster hash: 15568...774
Gjest LonelyAngel Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Huff, jeg fikk også sjokk. Vi bryr oss ikke ekstra fordi hun har vært på tv, men fordi vi på en møte føler vi "kjenner" henne litt da. At hun tok livet sitt med å henge seg, er nesten ubegripelig. Hun var jo så forsiktig, rolig, feminin og ja.. Men som noen andre her sier, ingen vet jo hvordan hun følte seg på innsiden. Jeg leste hun og kjæresten hadde det turbulent før hun tok livet sitt. Kjæresten twittra jo faktisk noe om selvmord fra bibelen den dagen hun tok livet sitt!! Hun var fantastisk vakker.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Huff, jeg fikk også sjokk. Vi bryr oss ikke ekstra fordi hun har vært på tv, men fordi vi på en møte føler vi "kjenner" henne litt da. At hun tok livet sitt med å henge seg, er nesten ubegripelig. Hun var jo så forsiktig, rolig, feminin og ja.. Men som noen andre her sier, ingen vet jo hvordan hun følte seg på innsiden. Jeg leste hun og kjæresten hadde det turbulent før hun tok livet sitt. Kjæresten twittra jo faktisk noe om selvmord fra bibelen den dagen hun tok livet sitt!! Hun var fantastisk vakker.. ??? Anonymous poster hash: a7f10...fe7
Gjest LonelyAngel Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 (endret) ??? Anonymous poster hash: a7f10...fe7 Ja, hun var feminin. Hvis du lurte på hva det har med saken å gjøre så mente jeg at det virket så brutalt for henne å henge seg. Endret 15. august 2013 av LonelyAngel
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #11 Skrevet 15. august 2013 WHAT?? Hva er sammenhengen med at fordi jenta kler seg feminint så er det mer usannsynlig at hun tar selvmord? Anonymous poster hash: a7f10...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #12 Skrevet 15. august 2013 Folk som fremstår som super solstråler gjør det ofte fordi de overkompenserer for hvordan de føler seg innvendig. Anonymous poster hash: a7f10...fe7 Dette er veldig sant. De jeg vet om som stråler mest, ser mest blide og fornøyde ut hele tiden, er mest inkluderende og omgjengelige, mest morsomme osv er de som egentlig har det mest jævlig... Trist å lese om Gia. Anonymous poster hash: 876f3...839 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #13 Skrevet 15. august 2013 Det dør 150.000 mennesker hver dag verden over. Men ja la oss alle bry oss ekstre om noen fordi de har vært på tv Det er vel sånn med kjendiser fordi vi føler at vi kjenner dem på en måte eller ser opp til dem...Men for all del de er jo bare vanlige mennesker de også. Trist å høre om Gia. Anonymous poster hash: 8fc61...98b 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #14 Skrevet 15. august 2013 Det dør 150.000 mennesker hver dag verden over. Men ja la oss alle bry oss ekstre om noen fordi de har vært på tv Det er mange skjebner. Det er vel egentlig ikke å bry seg så veldig, men kjendisers skjebne minner oss om at livet er skjørt og det er mye som foregår bak en tilsynelatende vellykket fasade. Anonymous poster hash: 9e40f...dd7 1
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 16. august 2013 #15 Skrevet 16. august 2013 Det er vel sånn med kjendiser fordi vi føler at vi kjenner dem på en måte eller ser opp til dem...Men for all del de er jo bare vanlige mennesker de også. Trist å høre om Gia.Anonymous poster hash: 8fc61...98b Og se opp til noen er greit nok. Men det å føle at man kjenner noen bare fordi man har sett de på tv er direkte tullete.
FrankDrebin Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Jeg kjente henne ikke. Jeg så heller aldri på det 70-talls showet, men jeg synes det er trist med tanke på at det er en person som har gått bort altfor tidlig, og alle de som har mistet en venn og et familiemedlem de var glad i. Da spiller det ingen rolle hvor kjente de er.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #17 Skrevet 16. august 2013 Jeg kjente henne ikke. Jeg så heller aldri på det 70-talls showet, men jeg synes det er trist med tanke på at det er en person som har gått bort altfor tidlig, og alle de som har mistet en venn og et familiemedlem de var glad i. Da spiller det ingen rolle hvor kjente de er. Og hva har det med Gia Allemand å gjøre ?. Hun var med på en reality serie og hadde ingenting med that 70s show å gjøre. Anonymous poster hash: b9d8d...655 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #18 Skrevet 16. august 2013 Jeg kjente henne ikke. Jeg så heller aldri på det 70-talls showet, men jeg synes det er trist med tanke på at det er en person som har gått bort altfor tidlig, og alle de som har mistet en venn og et familiemedlem de var glad i. Da spiller det ingen rolle hvor kjente de er. Hun var med i Ungkaren. Nå tror jeg du blander henne med en skuespiller som også døde nylig. Anonymous poster hash: a4252...495 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #19 Skrevet 16. august 2013 Det er kanskje derfor vi føler vi kjenner henne også? fordi hun bare var seg selv på skjermen, og ikke in caracter Anonymous poster hash: de670...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #20 Skrevet 16. august 2013 Hun var med i Ungkaren. Nå tror jeg du blander henne med en skuespiller som også døde nylig. Anonymous poster hash: a4252...495 Det var da helt åpenbart at han er klar over at han snakker om to forskjellige personer Anonymous poster hash: 9e40f...dd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå