Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er skikkelig stygt navn. Men ser ut som jeg får et tante barn med det navnet ,så får vel bare pent venne meg til det.

Anonymous poster hash: f8e18...c87
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi. Jeg har akkurat gitt datteren min navnet Hedda! Turte så vidt gå innom tråden her når jeg så den nå.. ;)

Men det var jo godt å se at majoriteten synes det er et fint navn :)

Jeg var egentlig redd jeg ga henne et litt utdatert navn, men tydeligvis ikke.. ;) Uansett så bestemte vi oss for at dette navnet liker vi så godt at vi driter i om det er på tur "ut" eller "inn". Jeg synes det er et både sterkt og søtt/fint navn på en gang. Jeg vet bare om en jente (på 13) som heter det faktisk.

Og velger å være anonym for anledningen ;) Dere som kjenner meg her skjønner jo hvem jeg er da..

Anonymous poster hash: 4d3ce...2a9

• Liker 2
Skrevet

Mener navnet var på 35. Plass i 2011 eller 2012 så så veldig mange er det da faktisk ikke likevel.

Anonymous poster hash: c75cf...718

Spiller jo liten rolle for meg hvor mange som har fått det navnet i Norheimsund, sålenge annenhver jente her heter Hedda og Thea ;)

Skrevet (endret)

Jeg syns Hedda er et nydelig navn! Kunne godt vurdert det til en eventuell fremtidig datter. I min "krets" er det ikke like oppbrukt som Tuva, Nora, Thea og Vilde har blitt.

Endret av kokkos
Gjest Conradine
Skrevet

Hedda er et nydelig navn..

Kjenner bare en som heter Hedda og det er en nydelig kvinne på 36.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er et svakt fjase-navn, ville ikke valgt det selv. Dessuten er det Hedda og Thea overalt om dagen.

Får jeg spørre hva "fjase-navn" er?

Anonymous poster hash: 1950c...f35

• Liker 1
Skrevet

Liker navnet! Vurderer det selv!

Skrevet

Liker det ikke noe særlig. Får meg til å tenke på fotball. "Han hedda ballen".

Anonymous poster hash: 01f59...383
Skrevet

Man kan tro Hedda er utbrukt, men Nora, Emma og Thea er det mange flere som heter.

Anonymous poster hash: 731f2...113

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...