Mel-anie Skrevet 22. april 2004 #1 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har en hvilepuls som ligger mellom 85 og 120 pr.min! Ikke høyt stoffskifte, så nå blir jeg sendt til hjertespesialist og indremedisiner. Har vært plaget med dette i flere år. Noen av dere her inne som har vært/ er plaget med det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maetzii ii Skrevet 22. april 2004 #2 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har en hvilepuls som ligger mellom 85 og 120 pr.min! Ikke høyt stoffskifte, så nå blir jeg sendt til hjertespesialist og indremedisiner. Har vært plaget med dette i flere år. Noen av dere her inne som har vært/ er plaget med det samme? Jeg har hvilepuls på mellom 90 og 100 og har "alltid" hatt det... Men kan ikke si jeg har oppfattet det som plagsomt noengang. Heller aldri blitt kommentert av leger el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. april 2004 #3 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har hatt det i mange år, vært inne hos hjertespesialist og tatt flere undersøkelser. De har ikke funnet noe galt, bare at jeg er antagligvis en stressa person...... Må legge til at om natten så har jeg puls mellom 50-60 så da går antagligvis kroppen i hvilemodus Lykke til med undersøkelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 22. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 22. april 2004 Takk for svar, jenter. Mulig at dette er normalt for meg også. Har en liten mistanke om det. Mulig jeg har vært litt mer stressa den siste tiden også. Ok å få sjekka det opp alikevel. HATER LEGER !! (fant en som var veldig ok, men han var jo SELVFØLGELIG vikar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå