AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Vurderer å kjøpe meg noen produkter fra Dermalogica. Har akkurat brukt opp prøvene mine, og er så langt veldig fornøyd. Har brukt dermal clay cleanser? Og active moist. Noen som har prøvd disse to? Noen erfaringer? Har en kombinert hudtype.Anonymous poster hash: 1a40b...806
FangeLiv Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Jeg bruker special cleansing gel og active moist fra dermalogica. Også en exfoliant noen ganger i uka. Veldig fornøyd med disse, har byttet rens til andre merker flere ganger, men havner alltid tilbake på special cleansing. Active moist er super, men jeg merker at den blir for "fattig" om vinteren nå som jeg nærmer meg 30 år.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Så bra å høre at du har samme opplevelse som meg😊Veldig fornøyd.Hva er forskjellen på de to rensene? Hvilken hudtype har du?Anonymous poster hash: 1a40b...806
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Jeg bruker selv active moist og special cleansing gel. Godt fornøyd!Anonymous poster hash: 19a5f...fbb
irislily Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Vil egentlig ikke anbefale noen produkter før jeg vet noe om hudtypen din
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Kombinert. Veldig oljete i t-sonen. Tørr på haken. Virker som huden responderer bra på dermalogica😊Anonymous poster hash: 1a40b...806
FangeLiv Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Så bra å høre at du har samme opplevelse som megVeldig fornøyd.Hva er forskjellen på de to rensene? Hvilken hudtype har du?Anonymous poster hash: 1a40b...806 Samme som deg tror jeg, oljete på nesa og rundt der, men blir lett tørr på haka og av og til på kinnene. Har bare prøvd special cleansing fordi jeg ble anbefalt det i sin tid, så vet ikke hva forskjellen er.
irislily Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Vel jeg har fet hud/kombinert (med noen tørre partier), og bruker antibac cleansing gel fra Dermalogica, men har også clay cleanser på vinterstid i.o.m. at den ikke er like "ut tørkende". Er svært fornøyd med begge Kan også anbefale Age smart multivitamin power recovery masque. Den er helt magisk om man har den over natten, lindrer røde og irriterte partier samt urenheter. Smart om vinteren når huden kan være litt gusten Skal du ha hudkrem ville jeg heller gått for Decleor eller matis tror jeg. Har prøvd fra Md, dermalogica, decleor og matis, og må si Hydra floral serien til Decleor er en bedre krem enn mye annet. Og skal du ha serum, så vil jeg si Md formulations er gode der, bare vær sikker på at huden tåler Md. Ble litt utenfor tema kanskje.. men men
yxnyx Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Jeg har også kombinasjonshud. Nærmer meg 40, så jeg er kanskje litt eldre enn deg. Bruker Dermalogicas Special cleansing gel, Age Smart Exfoliant og Age smart multivitamin power recovery masque. De to siste bruker jeg maks en gang i uka. Når det kommer til kremer liker jeg best Clinique for dag- og nattkrem, synes kremene derfra er behagelig kjølende og helt uten lukt. Jeg har serum fra MD formulations.
Athene Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 Du bør få en hudanalyse der de setter sammen produkter som passer deg og din hud. Jeg har gjennomført det to ganger, en gang i 20 årene og nå i 30 årene. Og de har vært veldig flinke til å sette sammen produkter som passer min hud. Jeg er usikker på om de tilbyr dette i Norge, men mange store sentre i utlandet har en egen Dermalogica stand. Jeg har normal hud, uten noen problemer eller synlige linjer. Bruker Special Cleaning gel, som kombineres med Daily Microfoliant hver morgen. Dynamic Skin recovery (age smart) som dagkrem og Skin smoothing cream som nattkrem ved behov.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #11 Skrevet 15. august 2013 Tusen takk for flotte svar!! Vet dere hvor det er mest lønnsomt å bestille på nett?Anonymous poster hash: 1a40b...806
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #12 Skrevet 15. august 2013 Tusen takk for flotte svar!! Vet dere hvor det er mest lønnsomt å bestille på nett?Anonymous poster hash: 1a40b...806 jennyskincare på ebay... Anonymous poster hash: 36668...95d
irislily Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 feelunique.com over 200.- blir toll. Vet ikke om de betaler den tilbake eller slikt, men jeg bestiller for max 200. Det er kjipt, sikkert flere sider og
jente1983 Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Hvilken fuktighetskrem tenker dere er best for kombinert hud med tanke på blankhet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå