AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Slank i livet, små pupper, brede hofter, kraftig rumpe og lår. Kan jo ikke finnes noe som ser bra ut på meg. Gruer meg skikkelig og er redd for å begynne å gråte inne på brudebutikken Anonymous poster hash: d9dd7...ce8
Roseslime Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 De i brudesalongen er opplært til og finne den kjolen som trekker frem dine beste sider! De ser deg og finner kjole til din kropp. Som fremhever, skjuler det du vil skjule. Ingen fare. Prat med de om det så hjelper de deg alltid. Det finnes ikke bedre kundebehandlere. 2
Gjest Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Jeg har aldri sett en stygg brud. Tvert imot faktisk, de har vært på sitt vakreste på bryllupsdagen. Brudesalongen vil hjelpe deg med riktig passform. Går nok kjempefint! 2
Gjest Kiara! Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 (endret) Høres ut som meg det der ts. Ble fin jeg også - og det blir du også! Du får ikke lov til å tro noe annet. Kos deg prøvingen av kjoler. :) bryllup er bare gøy! (litt slitsomt og frustrerende også, men det snakker vi ikke om. ) Lykke til! Her inne er det mange kommende bruder og godt gifte som heier hverandre frem uansett kropp og fasong. Endret 14. august 2013 av Kiara!
*nordby* Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Har store skuldre og overarmer selv.. jeg skal ha håret løst så det dekker litt! I brudebutikken anbefalte de slør om man plages veldig av dette, men jeg skal kun ha blomst i håret. De ansatte i brudebutikken anbefalte faktisk å ha bare armer (ikke lange armer på kjolen), fordi hvitt forstørrer. Jeg prøvde (fikk tatt bilder), og det stemte faktisk. Lykke til, håper du finner drømmekjolen!
Sunshine Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 (endret) For meg funket stroppeløs med sweetheartutringning, masse pynt på hele kjolen, og et bånd under bysten. Det fremhevet den smale midjen min og trakk oppmerksomheten mot midten av kroppen min slik at armer og skuldre så mindre ut. Til gjest: Man trenger ikke være så veldig overvektig eller tykk for å ha brede skuldre og store overarmer. Alle er ikke strømlinjeformet som en modell, noen har litt ekstra på hoftene, og andre har litt ekstra på armene uten at de er tykke ellers. Er man godt trent blir skuldre og armer ekstra brede, jeg regner med at du har sett Marit Bjørgen? Det er ikke alle som synes det er like pent å flashe muskler i en brudekjole. Endret 15. august 2013 av Sunshine 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 TS, hva føler du deg vel i sånn til dagen? Altså hvilke snitt, hvilke ermer/stropper og sånt? Jeg selv liker ikke så godt tubetopp, på grunn av at jeg er krumrygget, og da viser dette bedre syns jeg. Jeg liker heller ikke båthals eller rund hals, for da føler jeg meg større. Så enten brede stropper eller litt lengre ermer, og en passe v-hals uten for mye kløft blir nok tingen for meg den dagen jeg skal ha brudekjole, men man vet vel aldri før man prøver, så får se da Jeg kommer til å ta myyyye bilder underveis, rett og slett for å kunne se meg selv utenifra! (Blir aldri klok på meg selv i prøverom, gjør så mye feilvalg ) Anonymous poster hash: fdd0d...609
Gjest Kiara! Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Har store skuldre og overarmer selv.. jeg skal ha håret løst så det dekker litt! I brudebutikken anbefalte de slør om man plages veldig av dette, men jeg skal kun ha blomst i håret. De ansatte i brudebutikken anbefalte faktisk å ha bare armer (ikke lange armer på kjolen), fordi hvitt forstørrer. Jeg prøvde (fikk tatt bilder), og det stemte faktisk. Lykke til, håper du finner drømmekjolen! På mine bilder ser det ut som jeg har utrolig slanke og flotte armer pga dette sløret ligger over skuldrene. Aldri trodde jeg at jeg skulle verdsette noe så enkelt! Og alle kjoler kan det settes på stropper! Off-shoulders stropper på en stroppløs kjole med sweetheart utringning skjuler problemområdet ved armene. Så ser det vanvittig lekkert og elegant ut samtidig. Bra tips dette mer bare armer også. 2
*nordby* Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 På mine bilder ser det ut som jeg har utrolig slanke og flotte armer pga dette sløret ligger over skuldrene. Aldri trodde jeg at jeg skulle verdsette noe så enkelt! Og alle kjoler kan det settes på stropper! Off-shoulders stropper på en stroppløs kjole med sweetheart utringning skjuler problemområdet ved armene. Så ser det vanvittig lekkert og elegant ut samtidig. Bra tips dette mer bare armer også. Kanskje jeg også skal kjøpe slør da..? Hadde du et helt enkelt slør, eller var det med blonder eller liknende?
Gjest Kiara! Skrevet 15. august 2013 #11 Skrevet 15. august 2013 (endret) Kanskje jeg også skal kjøpe slør da..? Hadde du et helt enkelt slør, eller var det med blonder eller liknende? Det var helt enkelt, men i 3lag og laaaaaaaaaaaaaangt. Jeg hadde i tillegg det ganske høyt oppå hodet (kort hår) slik at det falt over skuldrene helt av seg selv. Det var ikke før i etterkant jeg så at jeg ser slankere ut med det sløret og off-shoulders stropper på bilder. Endret 18. august 2013 av Kiara! 1
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2013 #12 Skrevet 15. august 2013 (endret) Damer med "en svømmers skuldre" ser bra ut i en kjole som ser ut som det her: http://www.somaras.no/wp-content/gallery/brudekjoler_2/brudekjoler_18.jpg Bilde gjort om til link pga kopirett. Surriball, mod. Endret 17. august 2013 av Surriball
Sandie Skrevet 15. august 2013 #13 Skrevet 15. august 2013 Slank i livet, små pupper, brede hofter, kraftig rumpe og lår. Kan jo ikke finnes noe som ser bra ut på meg. Gruer meg skikkelig og er redd for å begynne å gråte inne på brudebutikken Anonymous poster hash: d9dd7...ce8 Fokuser på den slanke midjen Store overarmer og brede skuldre kan du enkelt tone ned med en liten bolerojakke eller et slør,slik andre har nevnt her.Små pupper kan gjøres større med den riktige bh-en.Det finnes et hav av muligheter så ikke fortvil:)
Cherrytomat Skrevet 15. august 2013 #14 Skrevet 15. august 2013 Det var helt enkelt, men i 3lag og laaaaaaaaaaaaaangt. Jeg hadde i tillegg det ganske høyt oppå hodet (kort hår) slik at det falt over skuldrene helt av seg selv. Det var ikke før i etterkant jeg så at jeg ser slankere ut med det sløret og off-shoulders stropper på bilder. Og for å vise dere at selv den frodigste isbjørn kan se slankere ut med de riktige virkemidlene legger jeg ved bildebevis. Jeg har sånn cirka en kropp som denne bjørnen. Dere ser kveldsbildet at jeg har store armer og mer til. http://flickr.com/gp/98493032@N05/SZ3RL9/ Må bare spør her altså Hva slags slør har du? Er det silkechiffon? Har sånn fossefalleffekt som jeg er ute etter
AnonymBruker 42 Skrevet 15. august 2013 #15 Skrevet 15. august 2013 (endret) Slank i livet, små pupper, brede hofter, kraftig rumpe og lår. Kan jo ikke finnes noe som ser bra ut på meg. Gruer meg skikkelig og er redd for å begynne å gråte inne på brudebutikken Anonymous poster hash: d9dd7...ce8 Hmmmmm, nå er jo ikke jeg noen ekspert på "kroppsrammer" eller brudekjoler men, og smagen er jo som bagen.... MEn jeg synes "oppskriften" på kroppen din hørtes ganske så ideel ut for brudekjoler, så jeg synd synes jeg ikke på deg Tipper at om du feller tårer i butikken, så er det i så fall fordi du ble overasket over hvor smashing og flott du så ut:) LØkke tÆll Endret 15. august 2013 av Beeblebrox 1
*nordby* Skrevet 15. august 2013 #16 Skrevet 15. august 2013 (endret) http://www.ofwedding.net/img/Bonny-plus-size-bridal-gowns-style-1114-Bonny-1114-Online-Low.jpg Denne bruden synes jeg har en fin kjole, og så kan hun ha håret fremme over skuldrene, eller med et pent slør over. Det høres ut som at du har en flott figur, og som jentene har sagt over, fremhev din smale midje! Kjolene har ofte "figursydde" bh'er inni som gjør underverker også Endret 15. august 2013 av *nordby*
Gjest Ahs Skrevet 15. august 2013 #17 Skrevet 15. august 2013 Synes ikke du skal konstruere et problem om å ikke finne kjole før du har vært i brudebutikk. Jeg er hundre prosent sikker på at du finner deg en kjole som gjør at du du både ser og føler deg helt smashing ut! De proffe selgerene ser med en gang hva slags kjoler du kan kle, og finner fram i riktig størrelse:-) Book en time i salong, sett opp håret og ta på smilet, skal se det blir yes to the dress etter noen prøvinger:-) 1
Gjest Peanut Skrevet 15. august 2013 #18 Skrevet 15. august 2013 Riktignok en engelsk side, men man kan kanskje finne noen tips her: http://www.sheknows.com/love-and-sex/articles/804228/how-to-choose-the-right-wedding-dress-for-your-body-type
Gjest Kiara! Skrevet 15. august 2013 #19 Skrevet 15. august 2013 Må bare spør her altså Hva slags slør har du? Er det silkechiffon? Har sånn fossefalleffekt som jeg er ute etter Det er brudetyll i 3 lag. Myyyyyk deilig, tett tyll. Kommer fra Pronovias heter: V-2001 eller noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #20 Skrevet 15. august 2013 Har du store armer bør du prøve å finne en brudekjole med ermer. For eksempel blondeermer. Altfor mange bruder går i stroppeløst og typisk A-formet brudekjole fordi det er det som er typisk og "vanlig". Men faktum er at veldig mange hadde kledd mye bedre et helt annet snitt. Dette gjelder for meg også den dagen jeg skal stå brud. Bare vær åpen for å prøve kjoler du egentlig ikke hadde sett for deg at du kom til å prøve! Du kommer til å bli så vakker så Anonymous poster hash: 2e8c6...f86 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå