Gjest Kv84 Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Øynene til folk, kan ikke skjønne annet, da jeg faller for alle mulig mennesker. Jeg ser det i mennesker andre ikke liker og andre mennesker som alle liker. Er det andre ting jeg kan se om et felles med de jeg liker?
tadasvein Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Er på nattskift så kan være meg, men les igjennom hva du skrev å se om det gir noe mening
Purple Diamond Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Er på nattskift så kan være meg, men les igjennom hva du skrev å se om det gir noe mening Jeg skjønner like lite som deg...
Cannavaro Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Øynene til folk, kan ikke skjønne annet, da jeg faller for alle mulig mennesker. Jeg ser det i mennesker andre ikke liker og andre mennesker som alle liker. Er det andre ting jeg kan se om et felles med de jeg liker? Mine øyne ser denne teksten, som jeg ikke får noen riktig god sammenheng i....... Tror ikke du skal utdype mer, men heller forklare med enkle ord hva du faller for......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå