AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg er veldig flink til å tegne. Jeg bruker iPad og Adonit jot touch til å lage rå kule tegninger. Jeg har en app til å lage tegne serier også, så jeg har lekt med tanken å putte noe av det på internet. Er det noen som vet om kjente nettsider hvor folk gjør dette? Jeg har ikke så mye erfaring med å lese tegneserier på nettet, men jeg kunne godt tenkt meg å forsøke å ligge ut noe. Anonymous poster hash: 36f3a...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Del Skrevet 14. august 2013 Legg det ut på nettserier.no. Jeg er innom den sida hver dag, og jeg er spent på å se en ny tegneserie. Anonymous poster hash: fd8dc...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Del Skrevet 14. august 2013 Tusen takk. :D Skal se på den, men jeg var også interessert i Engelsk språklige sider. Anonymous poster hash: 36f3a...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå