AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Ok, det er ikke en sang, men en melodi, noe som gjør det ganske mye vanskeligere... Jeg har hørt den mange ganger på radio og det ganske langt tilbake, så tror ikke den er veldig ny. Ikke veldig gammel heller, for den saks skyld, men det blir jo et definisjonsspørsmål. Kanskje laget i 1980-2007-ish? Og så er det samme melodien som går igjen, tror det er en slags fløyte, veldig behagelig å høre på synes nå jeg. Så er det litt i bakgrunnen også, men ikke veldig dominerende. Det bygger seg litt opp, men ikke noe veldig og majestetisk, bare fint og rolig. Den er ganske... stille, selv om det er en del i sving. Ok, jeg innser at dette er lite å gå etter, men om noen har den vageste idé om hvilken sang det er jeg tenker på... vææær så snill, kom med!! Jeg får aldri tak i hva de sier den heter på radioen, og den har forfulgt meg i flere år nå HJELP MEEEEEEEG!!!!!! Plis! Anonymous poster hash: 13b8b...7f6
Tabris Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Denne? Første jeg tenkte på. Jeg tenkte faktisk på den samme!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Denne? Første jeg tenkte på. HERREGUD JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åååh, tusen takk!!! Nå skal jeg høre på den sangen for resten av liiiivet mitt!!!!! Anonymous poster hash: 13b8b...7f6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå