Gå til innhold

I am lost...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget men jeg må få litt ut...

Jeg har 2 super aktive gutter på 1 og 3 år. 3-åringen har trassalder, han hører ikke på meg, slår og dytter, kaller meg for dumming. Jeg er så lei av å hele tiden si, gjør det, ikke gjør det, osv. Lei av å være streng, bestemt, sinna....

1-åringen er veldig bestemt, klarer ikke å snakke ennå så han skriker hvis han vil h noe, og han vil akkurat det han ikke får lov til.

Nå har jeg begge hjemme og de har så forskjellige behov at jeg må hele tiden prioritere/nedpriotere en av de. Hvordan klarer andre å være hjemme med 2 barn?

Jeg er så lei begge to av og til...

Jeg vil ikke føle meg sånn!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Går ikke 3-åringen i barnehage? Kanskje han har godt av det?

Endret av Britt Banditt
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Huff, ingen god følelse. Har ikke barn i "trassalderen" selv, men har flere på facebook som har delt denne artikkelen tidligere, så mulig det er noe vettug i den.

"Myten om trassalderen": http://www.dagbladet.no/2012/11/23/magasinet/jesper_juul/barn/familie/24514374/?fb_action_ids=494929893930061&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map={%22494929893930061%22%3A304144223019288}&action_type_map={%22494929893930061%22%3A%22og.recommends%22}&action_ref_map=[]

Endret av enogto
Skrevet

Min erfaring etter en haug med barn er at det eneste som nytter er å endre seg selv. Slutt å kjeft, slutt og stress og ungene roer seg. De dagene jeg stresser meg opp, kjefter og kaver slår trassalderen til for fullt. Da blir alle gale. Når jeg klarer å roe meg selv ned, roer også ungene seg ned.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spam.

Sulosi, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...