Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kunne han fortelle meg på telefon i dag. Vet jeg ikke har noe med det, men jeg synes det er skikkelig dårlig gjort mot disse to.

De er begge helt på tuppa etter han (sier han), mens han synes bare det er greit å ha noen. En mann har jo sine behov som han sa.

Nå jobber han sørpå en periode, hvor han da har involert seg med disse to. Den ene har fire unger, hun var også på besøk hos han i Trøndelag i påska. Den andre har ingen unger.

Han sier han er blitt kynisk, at han ikke bryr seg så mye om deres følelser, og at han kommer til å droppe dem begge etterhvert.

Vel visste jeg fra før at han tenker mest på seg selv, men at han er så til de grader egoist, det visste jeg ikke!

Sa til han hva jeg syntes om denne oppførselen, men tror ikke han tok det til seg.....blir bare så opprørt og irritert på vegne av de to som blir lurt trill rundt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hår: Jezuz... Vær glad han er din eks!! Slike holdninger er jo hinsides!!

Skrevet

Tror faktisk jeg hadde sagt direkte til ham jeg at jeg ikke var interessert å høre om hvor drittsekk han er!!

Det blir jo neste så han skryter av det, og det ville jeg sagt til ham!! Også at jeg var glad jeg var en X!! :-x

Skrevet

Klart jeg sa det til ham!

Spurte hva slags menneske han var som kunne holde på sånn. Og så presterer han å si at han savner meg!! At det er derfor han er så kynisk.

Han bestemmer vel selv hva slags menneske han vil være, det får da være måte på! Det skal da vel ikke være min skyld at han gjør som han gjør!

Han er jo en mester til å få meg til å føle dårlig samvittighet, men denne gangen gjør jeg IKKE det.

Skrevet

Hadde sagt til han at det er sååå tåpelig og at jeg faktisk IKKE var interessert i å vite det.At neste gang han har lyst til å prate med noen om det,får han ringe noen andre og ikke meg!

Skrevet

Det er jo toppen - å nærmest legge skylda på deg for at han oppfører seg som et rasshøl mot to andre kvinner. Møkkamann.... :o

Vær glad for at han er en eks ja... :-?

Gjest GreenSky
Skrevet

Han føler vel et savn etter deg og prøver å fylle det på et vis. Kanskje han er trist og ensom. Han håpet vel også å gjøre deg sjalu ved å fortelle det til deg.

Kan ikke si at jeg synes noe særlig om måten å takle tingene på, ved å utnytte andres følelser, foresten, tydelig at han ikke ser helt klart hva han driver med.

Skrevet
Hadde sagt til han at det er sååå tåpelig og at jeg faktisk IKKE var interessert i å vite det.At neste gang han har lyst til å prate med noen om det' date='får han ringe noen andre og ikke meg![/quote']

:klappe:

Skrevet
Og så presterer han å si at han savner meg!! At det er derfor han er så kynisk.

Eller han er så kynisk at han prøvde å se om han kunne "play" you too...

:roll:

Skrevet
Han føler vel et savn etter deg og prøver å fylle det på et vis. Kanskje han er trist og ensom. Han håpet vel også å gjøre deg sjalu ved å fortelle det til deg.

Kan ikke si at jeg synes noe særlig om måten å takle tingene på, ved å utnytte andres følelser, foresten, tydelig at han ikke ser helt klart hva han driver med.

Ja, ja, men nå er det tre år siden vi gikk fra hverandre, og jeg er gift på nytt. Da er det for det første på tide å gå videre, og for det andre nokså respektløst å stadig si at han skulle ønske jeg kom tilbake til ham.

Det siste året vi var gift, visste han at vi hadde store problemer, men han løftet ikke en finger for å rette på noen ting. Han tok meg rett og slett for gitt.

Jeg kan egentlig ikke huske at han noen gang har satt meg først, framfor seg selv. Likevel har han alltid vært snill. Men jeg kjenner ikke igjen han sånn som han er blitt nå.

Skrevet

forteller du ham også at du selv uten ditt nye ekteskap, aldri i villeste verden ville vurdert å vært sammen med/gått tilbake til en som skryter av at han er en useriøs drittsekk uten følelser for andre en seg selv??

Ikke finn på å få dårlig samvittighet!!!! Det er bare snakk han kommer med, hadde han VIRKELIG villet hatt deg tilbake, ja da hadde han ærlig talt vist deg sine beste sider, ikke sine værste!! :-x

Totalt tåpelig mann, fortell ham at det er på tide at han slutter å prøve å skylde på deg, og at han bør vokse opp å bli mann nok til å ta ansvar for egne avgjørelser selv!! Før han klarer det så kan han vel knapt kalles en mann engang!! :evil:

*aline missliker menn som ikke tar ansvar for eget liv*

Skrevet
forteller du ham også at du selv uten ditt nye ekteskap, aldri i villeste verden ville vurdert å vært sammen med/gått tilbake til en som skryter av at han er en useriøs drittsekk uten følelser for andre en seg selv??

Ikke finn på å få dårlig samvittighet!!!! Det er bare snakk han kommer med, hadde han VIRKELIG villet hatt deg tilbake, ja da hadde han ærlig talt vist deg sine beste sider, ikke sine værste!! :-x

Totalt tåpelig mann, fortell ham at det er på tide at han slutter å prøve å skylde på deg, og at han bør vokse opp å bli mann nok til å ta ansvar for egne avgjørelser selv!! Før han klarer det så kan han vel knapt kalles en mann engang!! :evil:

*aline missliker menn som ikke tar ansvar for eget liv*

Nei, det der får jeg ikke dårlig samvittighet for!

Han må ta ansvar for sine handlinger selv!

Han har jo vært flink til å vise sine beste sider før, men han bommet totalt her!

Skrevet
...Han har jo vært flink til å vise sine beste sider før' date=' men han bommet totalt her![/quote']

Big time!! :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg hadde sagt til han at beklager, men jeg er ikke interessert å vite om dine sexerobringer. :roll:

Skrevet
Jeg hadde sagt til han at beklager' date=' men jeg er ikke interessert å vite om dine sexerobringer. :roll:[/quote']

I og for seg er det jo greit å vite, spesielt ettersom han har fått meg til å bli i tvil tidligere om jeg gjorde det rette da jeg gikk eller ikke!

Han har spilt mye på ungene osv.

NÅ vet jeg!

Håpet forresten at hun som var på besøk hos ham leste dette og kjente seg igjen. Så hadde hun også visst.

Skrevet
Jeg kan egentlig ikke huske at han noen gang har satt meg først' date=' framfor seg selv. Likevel har han alltid vært snill. [/quote']

Var han alltid snill når han aldri satt deg først?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...