AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hei. Jeg skulle så gjerne gått opp i vekt. Jeg har hele mitt liv vært tynn, da det ligger i familiens gener. For at jeg skal legge på meg må jeg sikkert spise 6 måltider i døgnet, og det har jeg nesten ikke tid eller råd til. Jeg veier 50 kg, og er høy. Skulle gjerne gått opp i vært fall 8-10 kg. Det virker som det ikke legger seg på kroppen uansett hvor mye jeg spiser. Og om jeg så skulle være så heldig og legge på meg 2 kg, går de av igjen så fort jeg har en dag med mindre mat. Noen som har noen tips? Jeg ser slikt ut: Anonymous poster hash: 8ffac...a5d
Gjest NerdMedSverd Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 (endret) Er i samme båt som deg, men har klart å gå opp noe. Har trent i litt under ett år kommet meg fra 62 til 72kilo ca (er 181 høy). Det som har fungert er tung styrketrening 3-4 ganger i uka, mye helmelk, havregrøt, nøtter og generelt sett prøve å spise mest mulig av alt jeg kommer over. Endret 14. august 2013 av NerdMedSverd
stripen Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Kjenner meg veldig godt igjen. Har ikke noe annet råd enn å trene. Altså, styrketrening. Før var jeg redd for å trene, fordi jeg følte at jeg ble ennå tynnere, men det har faktisk hjulpet.
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Styrketrening er ett godt tips! Er det sånn at man bør spise før og etter trening? Evt. hva?
irislily Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Vel, jeg har det samme problemet. Er 1.62 ca og veide 43kg en stund. Jeg er naturlig tynn, alltid vært, Men hver gang jeg legger på meg, renner det av etter en dag med dårlig matlyst. Men så begynte jeg utrolig nok med protein shakes. Haha... Valgte noe som het "Weight gain" som jeg drakk 1-2 ganger daglig. Mest 1 gang, siden det er veldig mektig, men prøvde å få i meg mat og denne shaken da. Etter en kort stund gikk jeg opp i vekt til 48kg, jeg sluttet på protein shaken noen måneder (orket ikke ned til byen å kjøre mer ) Men det har ihvertfall holdt seg der da, så har tenkt å begynne igjen så jeg når målet, samt begynne og trene ved siden av da, er vel det som er hele poenget med de drikkene der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå