AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg traff en fyr for et par mnd sammen. Vi gikk på et par dates, men kontakten dabbet av etter hvert. Jeg tror at problemet var at han ikke var klar for et forhold. Uansett, siden vi så hverandre sist har jeg kommet frem til at jeg er mer interessert i å ha noe mer tilfeldig akkurat nå, ikke å finne meg en kjæreste. Derfor lurer jeg på om han og jeg kanskje kunne ha en mer uformell ordning. Så menn - hvordan hadde du reagert hvis ei jente du hadde "fadet ut" tok kontakt sent en fredag eller lørdag, og ba deg komme på besøk? Forutsett at det er en du er fysisk tiltrukket av, men ikke forelsket i eller noe sånt. Hadde det vært fint, eller hadde du bare tenkt at hun var desp/ville ha deg tilbake? Anonymous poster hash: 8993c...932
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Du har lite å tape på å spørre. I alle fall ikke om du på ingen måte er interessert i et forhold med han i utgangspunktet. Som mann kan jeg si at jeg hadde satt pris på forespørselen uavhengig om jeg var interessert eller ikke. Skjønner ikke helt hvorfor noen skulle se på det som desperat, med mindre du allerede har hatt ei psyko stalker-greie periode etter datingen sluttet overfor han. Og om dere bare har vært på et par dates i utgangspunktet, hvordan kan du få han tilbake? Anonymous poster hash: e74c3...3d0 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Neida, hele greia har vært en dramafri sone, men jeg er vel redd for at han tror jeg er dum eller ikke tar hintet, siden han har vist ved å ikke ta kontakt at han ikke er interessert i et forhold. TS Anonymous poster hash: 8993c...932
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 jeg er vel redd for at han tror jeg er dum eller ikke tar hintet Og hva så om han tror du er dum? Er han i omgangskretsen din? Anonymous poster hash: e74c3...3d0
Vincent Valentine Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Go for it! Selv hadde jeg reagert positivt uavhengig av om jeg vil eller ikke Du har jo ingen ting og tape! 1
Gjest JakeGreen Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Det hadde vært fint. Jeg hadde og har reagert positivt i lignende situasjoner, selv også om jeg ikke har vært interessert. I likhet med kvinner, liker også vi menn at noen begjærer oss, tenker på oss og til og med er desperate etter oss. Men desperasjon er noe annet enn det du foreslår. Du er ikke desperat om du begjærer og har lyst på noen. Desperasjon er om du er villig til å senke kravene dine til et latterlig nivå eller gjør hva som helst for å få noe som om livet ditt var avhengig av det. Slik jeg tolker deg har du et stykke igjen før du er der. Så menn - hvordan hadde du reagert hvis ei jente du hadde "fadet ut" tok kontakt sent en fredag eller lørdag, og ba deg komme på besøk? Forutsett at det er en du er fysisk tiltrukket av, men ikke forelsket i eller noe sånt. Hadde det vært fint, eller hadde du bare tenkt at hun var desp/ville ha deg tilbake?
tom1986 Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 De fleste jenter jeg har kuttet, har jeg kuttet av en grunn. Jeg ville ikke ha svart om en slik jente hadde gitt meg en bootycall.... 1
TheHairyToothfairy Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 De fleste jenter jeg har kuttet, har jeg kuttet av en grunn. Jeg ville ikke ha svart om en slik jente hadde gitt meg en bootycall.... pga dårlig smak?
guttemann Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Man kan jo godt ha lyst på sex selv om man ikke har lyst på et forhold. Kjemien på forelskelsesnivå kan jo godt være fraværende selv om man synes en jente er seksuell attraktiv. Hun taper jo ikke noe på å gi ham en booty call så lenge det kommer klart frem at hun ikke er ute etter noe mer.
tom1986 Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 pga dårlig smak? Nei, men hun kan være dårlig i senga, ha dårlig ånde, slitsom dagen etterpå, man er mer interessert i noen andre etc etc.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #11 Skrevet 15. august 2013 Det avhenger jo selvsagt på hvor man er i livet generelt. Og hvem det er som tar kontakt. Men liker en personen og har lite å gjøre på - kan en booty call være kos nok det for den dagen. Anonymous poster hash: 7889d...2c4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #12 Skrevet 17. august 2013 Bare fortell han at alt du egentlig vil ha er kukk, så kommer han nok løpende å knuller deg til du blør. Anonymous poster hash: f31a7...3d9
Marie90 Skrevet 17. august 2013 #13 Skrevet 17. august 2013 Jeg ville nok ikke gjort det, ville følt meg som dritt hvis jeg måtte BE om sex. Hvis han ikke var interessert i et forhold men fortsatt var up for sex, så ville han vel prøvd å få deg til sengs mens dere fortsatt hadde kontakt? Det fremstår litt desperat. Mange menn der ute som sikkert er genuint tiltrukket av deg, hvorfor ta en som ikke bryr seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå