Godterirusk Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hei, jeg har tape extentions og må bruke fuktighetskur. Bruker den fra Joico nå, har helt ok erfaring med Redken men lurer på om noen andre har noen supre tips? Ønsker også tips om fuktighetskur leave-in produkter. Viktig med mye fuktighet og at håret føles lett, luftig og medgjørlig. Med extentions kan det ofte føles litt stivt.
misscandy Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 moroccanoil funker fjell for meg i alle fall, slipper også andre heatprotection produkter med den. Deres hårkur, shampoo og balsam er også veldig god!
Gjest Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Bruker shampoo, balsam og hårkur fra Penetraitt-serien til Sebastian og er kjempefornøyd. Leave-in behandlingen fra Penetraitt-serien er jeg derimot ikke helt fornøyd med, blir litt stivt og ser småfett ut selvom jeg bruker rett mengde. Så bruker hårolje i tørt hår istedet, da Young Again fra Kevin Murphy.
amadine Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 moroccanoil funker fjell for meg i alle fall, slipper også andre heatprotection produkter med den. Deres hårkur, shampoo og balsam er også veldig god! Disse produktene fra moroccanoil gjorde ingenting for mine tape extensions. Eneste jeg likte med produktene er lukta. Matrix total results moisture fungerte fint på mitt extensionshår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå