Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kunne trengt litt tilbakemeldinger ang min situasjon som jeg skal beskrive nedfor. Trenger dette for jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Situasjonen: for ca et år siden kom det brev adressert til samboeren min fra politiet. Jeg spurte hva dette var, da jeg hadde mine mistanker etter å ha funnet flere uåpnede brev rundt om i huset ( han eiger huset). Han svarte meg at det var bare en innkallelse til et avhør ang en ulykke ved jobben. Jeg var som sagt mistenksom til at det var mer en dette og sa fint at om det er noe så kan han prate meg om det og jeg vil være der for han. Han sto på sitt og mente det ikke var noe mer enn en innkallelse til avhør. Jeg bestemte meg da for å tro på dette. Det gikk en stund, så kom det brev fra politiet på jobb ( vi jobber i samme bedrift) dette var krav om trekk i lønnen hans på den galne sum av 75 000,-!! Jeg jobber med regnskap i bedriften så nå hadde jeg altså fått vite det på denne måten. Skuffet reiste jeg fra jobb og spurte han igjen va alt dette var. Han innrømmet denne ene å igjen trodde jeg på han. Han laget historier om hvorfor det va blitt slik. For 3 mnd siden kom det igjen et nytt krav fra politiet! dette tror jeg han visste om for da valgte han å fortelle om det med en gang. Han maste i ukesvis om hvor flink han hadde vært som var ærlig denne gang. Fortsatt finner jeg masse uåpnede brev å ukentlig kommer det nye. Han står fast på at det ikke er noe mer. For 6 måneder siden åpnet jeg ipaden for å lese mailen min. Men da jeg kom inn fant jeg nettside med noe som heter sengekanten. Dette var en side du ble medlem for å legge inn bilder av deg selv og ønsker fra andre ( altså sex å andre guffne ting) jeg ble litt lei meg og igjen spurte han hvorfor i all verden han følte han hadde behov for å gjøre sånn. Han brå nektet for p ha vært inn på denne siden og forklarte at det var min sønn som hadde brukt den sist og at det da måtte være han(sønnen min er 9år!) jeg visste han hadde løyet for meg før så jeg spurte om han kunne love på tro å ære at dette ikke var han, ådet gjorde han. jeg gikk for å snakke med sønnen min på 9, for å spør om det var han og at slike ting skal ikke gutter på 9 år gjøre. Han grein å så det ikke var han (noe enhver unge ville gjort om de var skyldig eller ikke). Samboeren min satt å hørte på dette. Vi ble enige om at dette ikke skulle skje igjen. Før vi ble kjærester og samboere hadde jeg masse venner, deriblandt guttevenner. Gjennom dette samboerskapet har mange av disse falt vekk. Men jeg har et par sterke vennskap som jeg holder fast på. Den beste kompisen jeg har er en som jeg har kjent siden vi lå i barnevogn(foreldrene våre er også venner). Vi har alltid ttt oss tid til en kopp kaffi i ny å ne fordi om jeg kom i et forhold. Dette liker ikke samboeren min. Han blir like forbanna hver gang vi skal treffest og skikkelig ufin i språket. Jeg har prøvd å inkludere han men får til svar at han har ingen interesse av å vær med han. Hver gang blir dette en stor diskusjon og jeg like lei meg. Han beskylder oss for alt mulig, sist var det at han kompisen min prøvde å ødelegge forholdet vår. Dette hadde han visst hørt fra en annen kompis. Det viser seg at denne kompisen aldri har sagt noe. Siste diskusjon vi hadde var i helgen, han jobber mye så jeg jeg tok en fottur opp til kompisen min å tok en kaffe. Han ble skikkelig sur! Jeg ble nå så irritert at alt bare kom på flytende bånn. Det endte med at han innrømmet å ha vært på denne nettsiden men skyldt det på sønnen min! Jeg blir kvalm av tanken på at noen kan gjøre sånn! Dette var en enkel versjon at situasjonen, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg sliter skikkelig med å stole på ting han sier, og at han ikke tolerer at jeg tar en kaffi med venner ( dette gjelder alle venner vel å merke) noen tips anyone? På forhånd takk :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

s

Endret av Martin
  • Liker 4
Skrevet

Les det du har skrevet som om du leser det for første gang, og tenk over hva som står der.

Skrevet

Les det du har skrevet som om du leser det for første gang, og tenk over hva som står der.

Enig. Tenk at dette hadde vært en mail fra en venninne - hva ville du ha rådet henne til. Jeg tror du står med gjørme oppetter leggene.

... og vær så snill å bruke avsnitt neste gang du skriver. Det gjør det lettere for en leser

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...