cappocino Skrevet 22. april 2004 #1 Del Skrevet 22. april 2004 Kjenner noen hverandre i dette forumet? Så i bryllupsforumet at mange kjenner hverandre og treffes en gang i blant.. Noen åpne for prøveretreff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 23. april 2004 #2 Del Skrevet 23. april 2004 Treff er spennende da, men kommer jo litt ann på hvor en er bosatt. Tror vel en nå finne ut hvor mange som bor på samme sted eller i nærheten av hverandre. Enten en tok et treff over en middag på en restaurant, eller om en fikk til en ferjetur... Cappo du kan jo sende meg en PM eller ta kontakt på msn så kanskje vi kan slå våre hoder sammen å få til noe morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2004 Tenkte på treff i Osloområde...først og fremst... Hvor bor du KalloRilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 23. april 2004 #4 Del Skrevet 23. april 2004 Vestfoldjente jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 23. april 2004 #5 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg er ikke av de mest aktive brukerne her inne, men synes det høres spennende ut med et treff...Jeg bor i Oslo, og kan godt tenke meg å komme dersom tidspunktet passer. Litt skummelt, men spennende også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå