AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Han jeg dater og vært ekslusiv med i noen måneder kommer hjem fra ferie om 1 uke. Har ikke sett hverandre på 4 uker. Vi har avtalt å møtes noen dager etter han kommer tilbake. Tror dere han forventer at vi skal ha sex da? Har dere sex første gangen dere møtes igjen etter et langt opphold? :/ Anonymous poster hash: a5d42...079
Ferny Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Vanskelig å la være om det er lenge siden man har sett hverandre da. Selvfølgelig har man sex.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Jeg synes det er hyggelig å bruke masse tid på kos, avslapning og å catche up første dag man møtes etter tid borte fra hverandre. Kanskje den som har vært bortreist er sliten etter turen. Neste kveld er jeg kanskje mer intr. i sex. Sex er for meg ikke det første på lista når vi møtes igjen etter lang tid. Anonymous poster hash: cc7d5...8a0
idamoor Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Seff er forventingene til sex der.. :D Og kos, og relaxing og cathing up ender mer eller mindre i sex.
Rosa Sitron Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Jeg skal møte kjæresten min om en uke. Da har vi ikke sett hverandre siden mai, jeg antar sex så fort som overhodet mulig
smilo Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Jeg ville hatt forventninger til sex, også alt det andre etterpå
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Sex med kjæresten du ikke har sett på lenge, så forferdelig! Anonymous poster hash: 3146a...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå