Gå til innhold

Jehovah's Witness Anti-Masturbation Video (With complete subtitles)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Tja det finnes jo værre ting å være i mot

Skrevet

boken "

'Bevar dere selv i Guds kjærlighet'

kan også lastes ned som pdf fil på ulike språk gratis på jw.org siden. Bare følg de logiske skrittene så finner du den. og mp3 filer av hvert enkelt kapittel finner du også(på de fleste store språk).

Anonymous poster hash: c82b5...aac
Skrevet (endret)

Da har jeg lært hva onanering er på tegnspråk :fnise:

Endret av Mr.Omg
Skrevet

Da har jeg lært hva onanering er på tegnspråk :fnise:

Amerikansk døvespråk er forskjell fra norsk døvespråk. Så den der fungerer nok ikke på norske døve. :P

Anonymous poster hash: ee13e...741

Skrevet

Jeg har alltid hatt stor medfølelse med JV, jeg. Den der propagandaen deres er jo klin gæren. Det er trist (og temmelig underlig) at folkene der biter på den, men uansett synes jeg medfølelse er mye mer på sin plass enn latterliggjøring.

Anonymous poster hash: 9957c...03a
  • Liker 2
Skrevet

Og de skal til og med ikke få lov til å onanere???

Det får da være måte på hvordan sekten skal kontrollere dem. Stakkars! Det er jo bare en helt harmløs ting som alle gjør, og som er helt nødvendig for å løse opp spenninger, spesielt blant dem som ikke har en seksualpartner.

• Liker 1
Skrevet

Fortell meg GJERNE at det er din samboer/kone/mann du tenker på når du onanerer alene så er jeg ferdig med denne diskusjonen...

Skrevet

Fortell meg GJERNE at det er din samboer/kone/mann du tenker på når du onanerer alene så er jeg ferdig med denne diskusjonen...

hva om man er singel??

Anonymous poster hash: c82b5...aac

• Liker 1
Skrevet

Egentlig er det ganske perverst å si masturbere på tegnspråk, både for mann og kvinne.

• Liker 1
Skrevet

Hæ?

For mitt vedkommende er det det, for mannen min sitt vedkommende aner jeg ikke, men det bryr meg virkelig midt i ryggen om han fantaserer om filmstjerner, kolleger, ansiktløse kropper, om meg, eller hva nå enn han måtte fantasere om. Litt personlig frihet og "space" må man da få ha i et forhold.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hæ?

For mitt vedkommende er det det, for mannen min sitt vedkommende aner jeg ikke, men det bryr meg virkelig midt i ryggen om han fantaserer om filmstjerner, kolleger, ansiktløse kropper, om meg, eller hva nå enn han måtte fantasere om. Litt personlig frihet og "space" må man da få ha i et forhold.

Fint, la oss som voksne mennesker være enige om at vi er uenige... :) Sidesprang starter som oftest i hodet... Har bitter erfaring på det området

Endret av sofiemyr
  • Liker 1
Skrevet

Nå tror jeg du tuller.

• Liker 2
Skrevet

Nå tror jeg du tuller.

Meaning?

Skrevet

Åherreguuuuud! Jeg holdt på å dø av latter da jeg så at å onanere på (amerikansk) tegnespråk faktisk er HÅNDBEVEGELSEN å runke (eller for damer: å fingre).

:laugh:

• Liker 2
Skrevet

Åherreguuuuud! Jeg holdt på å dø av latter da jeg så at å onanere på (amerikansk) tegnespråk faktisk er HÅNDBEVEGELSEN å runke (eller for damer: å fingre).

:laugh:

Du er ikke alene. Det er jo ikke rart de nekter at folk skal gjøre sånt, de kan jo ikke engang snakke om det uten å være perverse.

• Liker 2
Skrevet

Fint, la oss som voksne mennesker være enige om at vi er uenige... :)Sidesprang starter som oftest i hodet... Har bitter erfaring på det området

Selvfølgelig gjør det det. Men det har da ikke noe særlig med å gjøre om hvem man fantaserer om mens man onanerer.

Det handler vel snarere om slett moral, om manglende impulskonstroll. om anledning, og veldig mye annet. Det at man kanskje sitter og runker mens man har bilder av nabokona i hodet, er ikke akkurat spesielt relevant i denne sammenhengen.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes forresten at logikken din er helt utrolig fascinerende, Sofiemyr. Du mener altså at mennesker må kontrolleres utenfra (og i ditt tilfelle), ved hjelp av en slem og hevngjerrig Gud, for at mennesker skal klare å holde seg på matta.

Men den virkelige verden er jo ikke sånn! Greit nok, det er massevis av mennesker utenfor JV som ikke klarer å holde seg på matta (men sånn er det jo tildeles innenfor også). Men uansett, er f.eks. utroskap, seksuell promiskuitet, upålitetlighet, voldelighet, og en rekke andre negative egenskaper, noe som blir sett ned på og fordømt, blant "helt vanlige mennesker".

Jeg synes dere er fullstendig sprø som mener at JV trengs for å holde folk i ørene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...