amylee Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 (endret) Har du tenkt på en ting du vil få eller kjøpe deg, som samboeren rett og slett har satt foten ned og sakt; Det skjer ikke! For eksempel; Jeg har så utrolig lyst på vaskehjelp en gang i uka (ellernoe sånt) Men da satt han foten ned gitt... Jeg vil også ha høner i hagen! Men får ikke lov!! Få høre deres "historier" !? :-) Endret 14. august 2013 av amylee
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Hvis du betaler vaskehjelpen så er det ikke noe han kan si? 4
Anciol Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Ja jeg samler på nattmannens datter og andre pocketserier, nå får jeg ikke lov til å kjøpe slike mer! Måtte flytte kurven med slike bøker opp til foreldrene mine så han ikke skulle tenne på bøkene! 1
amylee Skrevet 14. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2013 Hvis du betaler vaskehjelpen så er det ikke noe han kan si? Han kom med argumentet at han ikke ville en annen skal snoke rundt i huset mens vi var på jobb, og jeg ser jo den da. Men hadde vært utrolig deilig da! 2
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Han kom med argumentet at han ikke ville en annen skal snoke rundt i huset mens vi var på jobb, og jeg ser jo den da. Men hadde vært utrolig deilig da! Han er litt paranoid da. 4
kalinka85 Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Han er litt paranoid da. Bare se den saken fra tv2 hjelper deg der de har skjult kamera mens vaskerne vasker. De stjal penger, snoket i skuffer og skap, spiste godteriet i skåla, og sist, men ikke minst, vasket de hele badet med do-børsten. Slike saker gjør at selv om jeg skulle vinne 200 mill i lotto, så kommer jeg fortsatt til å vaske huset selv! 14
amylee Skrevet 14. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2013 Bare se den saken fra tv2 hjelper deg der de har skjult kamera mens vaskerne vasker. De stjal penger, snoket i skuffer og skap, spiste godteriet i skåla, og sist, men ikke minst, vasket de hele badet med do-børsten. Slike saker gjør at selv om jeg skulle vinne 200 mill i lotto, så kommer jeg fortsatt til å vaske huset selv! Ja det er sant. Tror nok hvertfall jeg skulle passer på, kanskje overvåket de selv første gangene. Men hadde bare vært så utrolig deilig.
Stormborn Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Jeg får ikke lov til å kjøpe dyre designervesker og sånt... Ikke har jeg lyst på heller siden det ikke interesserer meg, men må innrømme at det frister allikevel bare på faen! 3
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Altså, får ikke lov? Jegkan forstå at han har noe å si når det gjelder høner(fellesareal) og hushjelp(fellesareal) men får ikke lov å kjøpe pocketbøker eller designervesker?? Wtf???
Brimi Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 (endret) Jeg får heller ikke lov til å hyre vaskehjelp :-( Nettopp pga den jævla dobørsten! Også får jeg ikke lov til å røyke inne, men det er veldig greit:-) Edit: selvom jeg er hjemme hele dagen vil han ikke ha vaskehjelp:-( Endret 14. august 2013 av Brimi
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Det verste jeg har hørt, var da en tidligere kjæreste sa jeg ikke fikk lov til å slutte å røyke 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Jeg må sette foten ned for meg selv, ellers går jeg bananas... flink til å snurre kjærsten rundt lillefingeren og argumentere med at VI KAN FÅ BRUK FOR DET EN DAG... hehe... sånn ca aldri... så nå må jeg nekte meg selv å bli mer bortskjemt... Anonymous poster hash: 723fd...770 1
Cathrine88 Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Hvis ingen hadde stoppet meg, ville jeg sannsynligvis fylt huset med så mange omplasseringshunder og katter at det ikke var plass til mennesker i det. 11
Havbris Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 "Får ikke lov" er utsagn som tilhører oppveksten til barna mine. Det var en del som de ikke fikk lov til og som det var viktig å fortelle de. Både mannen min og jeg er godt voksne, men jeg tror ikke det kunne falle oss inn å si til hverandre at "du får ikke lov". Om man er uenige i diskusjoner så kan ikke en av oss si "du får ikke lov", vi får heller finne kompromisser eller alternative løsninger. 9
amylee Skrevet 14. august 2013 Forfatter #15 Skrevet 14. august 2013 Jeg får heller ikke lov til å hyre vaskehjelp :-( Nettopp pga den jævla dobørsten! Også får jeg ikke lov til å røyke inne, men det er veldig greit:-) Edit: selvom jeg er hjemme hele dagen vil han ikke ha vaskehjelp:-( Haha ja, skal ikke være lett.. Hadde vært så herlig med hushjelp..
amylee Skrevet 14. august 2013 Forfatter #16 Skrevet 14. august 2013 Hvis ingen hadde stoppet meg, ville jeg sannsynligvis fylt huset med så mange omplasseringshunder og katter at det ikke var plass til mennesker i det. Samboeren min har veldig lyst på hund, men jeg er allergiker. Så der må jeg si nei gitt :-) Men ser hva du mener, er mange stakkars små som fortjener nytt hjem..
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Mannen har lyst på katt, men jeg er allergisk (føler sånn sett at dette ikke er noe jeg nektet ham). Dessuten synes han det ser kult ut med rulleski, men det kommer ikke på tale. Anonymous poster hash: e0d0f...ba4
Cathrine88 Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 Samboeren min har veldig lyst på hund, men jeg er allergiker. Så der må jeg si nei gitt :-) Men ser hva du mener, er mange stakkars små som fortjener nytt hjem.. Ja, allergien kan du jo ikke noe for. Vi har to hunder og en katt og er fosterhjem for enda en katt, så han er absolutt ikke urimelig. Det er bare bra at ikke han også mister all fornuft hver gang det dukker opp en ny hjerteknuser med hale og værhår. 1
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #19 Skrevet 14. august 2013 Bare se den saken fra tv2 hjelper deg der de har skjult kamera mens vaskerne vasker. De stjal penger, snoket i skuffer og skap, spiste godteriet i skåla, og sist, men ikke minst, vasket de hele badet med do-børsten. Slike saker gjør at selv om jeg skulle vinne 200 mill i lotto, så kommer jeg fortsatt til å vaske huset selv! Gjorde aldri noe slikt når jeg vasket hos folk.
Stormborn Skrevet 14. august 2013 #20 Skrevet 14. august 2013 Altså, får ikke lov? Jegkan forstå at han har noe å si når det gjelder høner(fellesareal) og hushjelp(fellesareal) men får ikke lov å kjøpe pocketbøker eller designervesker?? Wtf??? For å si det sånn: Hadde jeg hatt virkelig lyst på det så hadde jeg kjøpt det altså! Han sier det bare iblant når noen snakker om vesker til 20.000 at jeg ikke får sånn noengang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå