AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg har nettprofil på en dating side og har lagt ut noen bilder. En fyr jeg skriver med har kommentert at han synes jeg er fin. Jeg synes jeg er penere på bilder enn i virkeligheten og kjenner jeg får litt angst av at han kanskje ikke synes jeg er fin når vi møtes. Jeg vil jo heller ikke at han skal føle seg lurt. Hvordan skal jeg takle dette, hva tror dere? Anonymous poster hash: 2de8c...903
Vincent Valentine Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Hei Det er veldig mange ting som er viktigere enn utsende, og hvis synes du er fin på bildet synes han helt sikkert du er fin i virkeligheten også! Hopp i det! Du kan bare angre på alt du ikke har gjort vet du
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Bør jeg kommentere noe ovenfor han ang. bildene? Anonymous poster hash: 2de8c...903
Gjest Søgni Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Jeg driver ikke med nettdating, men de fleste vet nok, eller klarer å tenke seg fram til, at det er forskjell på bilder og "virkelighet"? At et bilde umulig kan representere hvordan en person ser ut i levende live, og at de fleste velger bilder som er "heldige". Jeg tror at hvis du skriver noe sånt, så virker det som du er veldig usikker på deg selv. Hev heller hodet og takk for komplimentet. 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Jeg er også penere på enkelte bilder enn i virkeligheten, TS. Men så lenge jeg er ærlig om det, ikke "dyrker" kommentarer og fokus om utseende før jeg møter vedkommende,, syns jeg det er greit. Det er også en selvfølge å bruke naturlige bilder, altså bilder som ikke er redigerte på noen som helst måte. Uansett hvor ærlig du er med bilde og tekst på nettdating vil enkelte misforstå uansett, dessverre. Anonymous poster hash: 7a23c...9ee
Gjest Vena Cava Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Vel, jeg har motsatt problem. Ser bedre ut i virkeligheten. Ser bokstavelig talt ut som en burugle på bilder. Så jeg får stort sett bare henvendelser fra grapikker og gretne halvgamle gubber som.. Med andre ord grunnen til at jeg sletta alle profilene mine på nett:) haha
Mr.Omg Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Jeg har nettprofil på en dating side og har lagt ut noen bilder. En fyr jeg skriver med har kommentert at han synes jeg er fin. Jeg synes jeg er penere på bilder enn i virkeligheten og kjenner jeg får litt angst av at han kanskje ikke synes jeg er fin når vi møtes. Jeg vil jo heller ikke at han skal føle seg lurt. Hvordan skal jeg takle dette, hva tror dere? Anonymous poster hash: 2de8c...903 Tror ikke du skal bekymre deg så mye om dette. Dersom dere treffes så er han jo allerede litt interessert, og da er det større sannsynlighet for at han syns du er pen. Og det kan jo være at det kun er du som syns du ser penere ut på bilder enn i virkeligheten Selv sliter jeg med det motsatte. På bilder ser jeg enten ut som en drittunge eller en narkis..
Leonaen Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Vel, jeg har motsatt problem. Ser bedre ut i virkeligheten. Ser bokstavelig talt ut som en burugle på bilder. Så jeg får stort sett bare henvendelser fra grapikker og gretne halvgamle gubber som.. Med andre ord grunnen til at jeg sletta alle profilene mine på nett:) haha Da er vi to
Mannemann85 Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Så lenge bildet ikke er 6/12 månder gammelt så har det jo ikke noe å si. Alle kan være heldig med et bilde/ha en flink fotograf;)
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Dere får camme, eller du får ha en del bilder så går det nok bra Anonymous poster hash: 78cce...8f7
Emily Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Gjør som meg; legg ut bilder med lite sminke/ som viser deg helt naturlig. Da er du garantert at ingen blir skuffa. Jeg fikk faktisk MANGE flere henvendelser på de bildene enn mer oppdolla bilder, ikke vet jeg hvorfor... men det slo tydeligvis an. Dessverre var mange like dype som vasken på toalettet, så jeg rakk aldri å møte noen. 1
momo Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Så lenge bildet ikke er 6/12 månder gammelt så har det jo ikke noe å si. Alle kan være heldig med et bilde/ha en flink fotograf;) Hvor mye forandrer man seg på 6 mnd? Har møtt noen på nett, som ser ut som bilde de har brukt er minst 10 år gammelt. 2
la Flaca Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 (endret) Så lenge bildet ikke er 6/12 månder gammelt så har det jo ikke noe å si. Alle kan være heldig med et bilde/ha en flink fotograf;) Mener du at et halvt år gammelt bilde ikke er representativt for hvordan man ser ut? Du kom meg i forkjøpet Momo Endret 14. august 2013 av la Flaca 2
Marie90 Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Ha en variasjon av bilder. Du har sikkert noen liggende som du synes er mer realistiske. Bare sørg for at du har flere bilder, ikke alle er "profesjonelle" (hvis du noensinne har vært modell el.l.), ikke på lang avstand, retusjert, tatt av deg selv eller alle fra samme vinkel. Det er naturlig å velge gode bilder av seg selv og det er også helt fair. Jeg er motsatt og er garantert den minst fotogene personen som finnes - jeg ser helt annerledes ut, har en benstruktur som alltid fanger lyset feil. Jeg har noen gode bilder av meg selv men det skjer omtrent en gang i halvåret at jeg finner et godt bilde. Så jeg legger ut de beste (på sosialt media, og den ene gangen jeg hadde nettprofil) og jeg tror ikke noen blir skuffet.
Gjest Svampebob1 Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Jeg har nettprofil på en dating side og har lagt ut noen bilder. En fyr jeg skriver med har kommentert at han synes jeg er fin. Jeg synes jeg er penere på bilder enn i virkeligheten og kjenner jeg får litt angst av at han kanskje ikke synes jeg er fin når vi møtes. Jeg vil jo heller ikke at han skal føle seg lurt. Hvordan skal jeg takle dette, hva tror dere? Anonymous poster hash: 2de8c...903 Dere må bare møtes og så må han gjøre seg opp sin egen mening om deg. Jeg ville ikke tenkt så mye på det om jeg var deg. 1
Anglofil Skrevet 15. august 2013 #17 Skrevet 15. august 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
Gjest JakeGreen Skrevet 15. august 2013 #18 Skrevet 15. august 2013 Så lenge du ikke har lagt ut bilder som er 15 kg gamle, behandlet i photoshop eller som du har vært ekstremt heldig på, har du ditt på det rene. Om du mener at du ser bedre ut enn vanlig på de du har lagt ut, kan du vel legge ut noen hvor du ser mer normal ut? Mitt første møte med illusjonenes verden i forbindelse med profiler på internett var på gamle Blink. Der snublet jeg over det som for meg fremsto som en skjønnhet av dimensjoner. For et ansikt! For et hår! For en utstråling! For en utsøkt kropp! Som sprengkåt 14-åring var buksene raskt nede på knærne før neste bilde i serien avslørte hvem hun egentlig var - en jente som gikk i klassen over meg og som desverre er alt annet enn attraktiv i virkeligheten. Det satte raskt en demper på gleden og jeg var en erfaring klokere. Selv har jeg aldri prøvd nettdating og har aldri møtt noen fra nettet, men jeg vet om noen kamerater som har fått seg noen overraskelser.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #19 Skrevet 15. august 2013 Hei Det er veldig mange ting som er viktigere enn utsende, og hvis synes du er fin på bildet synes han helt sikkert du er fin i virkeligheten også! Hopp i det! Du kan bare angre på alt du ikke har gjort vet du Jasså, det er ikke massiv nedtur når man møter opp og den man møter ikke ser ut som grisen en gang? Til TS: Webcam er tingen, det gir ett godt intrykk av hvem du er før dere møtes. Liker han det kommer han til å like deg i virkeligheten og. Anonymous poster hash: d5d4f...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå