Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har fått forsøkt å vende babyen i magen?

Hva resulterte det i?

Anonymous poster hash: 887cb...58c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sikkert kan tenke deg så har det endt opp med et av de følgende:

1. Barnet ble vendt hodeleie og ble der

2. Barnet ble vendt hodeleie men snudde seg tilbake igjen

3. Det fungerte ikke

Hadde jeg vært deg hadde jeg googlet Spinning Babies, eller på youtube, der kan du få se øvelser du kan gjøre hjemme på sofaen for å forsøke å snu fosteret.

Anonymous poster hash: b9373...264
Skrevet

Eller 4. babyen ble stresset og det endte i haste/katastrofe-KS.

Gutten min lå i seteleie men jeg besluttet at jeg ikke ønsket vendingsforsøk. Anbefaler deg å sette deg inn i det før du tar en avgjørelse.

Skrevet

Min yngste lå i seteleie og ble snudd ca uke 39. Det gikk veldig fort og greit og der ble han frem til en helt normal fødsel.

Skrevet

Vendte i uke 37 med forrige barn. Etter ca 1 time var tilbake i utgangsposisjon, og vi endte opp med KS i uke 38.

Nå skal jeg muligens i vei igjen, gjør det i håp om å få vaginal fødsel.

Skrevet

Vendte i uke 37 med forrige barn. Etter ca 1 time var tilbake i utgangsposisjon, og vi endte opp med KS i uke 38.

Nå skal jeg muligens i vei igjen, gjør det i håp om å få vaginal fødsel.

Beklager OT, men må bare spørre. Er baby nr to også i sete-/tverrleie? Har du i så fall fått noen plausibel grunn for hvorfor deg gjentar seg?

Jeg er gravid med nr to og ønsker meg veldig en vaginal fødsel, men typisk min flaks er det vel noe med meg som gjør at jeg får store barn i seteleie. :)

Skrevet

Beklager OT, men må bare spørre. Er baby nr to også i sete-/tverrleie? Har du i så fall fått noen plausibel grunn for hvorfor deg gjentar seg?

Jeg er gravid med nr to og ønsker meg veldig en vaginal fødsel, men typisk min flaks er det vel noe med meg som gjør at jeg får store barn i seteleie. :)

Var på Ul i dag, og har en stor ramp i tverrleie igjen. De vender og setter meg i gang i morgen. Sist var jeg livredd for dette, men denne gangen har jeg ikke overskudd til å protestere, så nå er jeg bare med på det de foreslår. Vil egentlig bare han han ut nå, så får vi se på hvilken måte det blir på.

Håper å få svar i morgen på hvorfor ungene mine legger seg slik. Det er mest sannsynlig noe med livmora, bekkenet el. som gjør at det blir slik, og de ville prøve å finne det ut med røntgen, UL og MR (tror jeg).

Skrevet

Var på Ul i dag, og har en stor ramp i tverrleie igjen. De vender og setter meg i gang i morgen. Sist var jeg livredd for dette, men denne gangen har jeg ikke overskudd til å protestere, så nå er jeg bare med på det de foreslår. Vil egentlig bare han han ut nå, så får vi se på hvilken måte det blir på.

Håper å få svar i morgen på hvorfor ungene mine legger seg slik. Det er mest sannsynlig noe med livmora, bekkenet el. som gjør at det blir slik, og de ville prøve å finne det ut med røntgen, UL og MR (tror jeg).

Oi, masse lykke til!:) Det er st.olavs du sokner til, er det ikke? I så fall er du i hvert fall hos de beste på dette, har jeg hørt. Håper alt går bare fint!:)

Skrevet

Masse lykke til! Og veldig spennende! :)

Skrevet

Lykke til, Stinelin!!

Skrevet

Lykke til!

Mener jeg har lest noe om at hjerteformet livmor oftere fører til barn i seteleie, men er ikke helt sikker altså. Bra de vil prøve å finne ut av det!

Skrevet

Forsøkte å vende hos meg, og babyen rikket seg ikke. Valgte å føde vaginalt fremfor KS, og det gikk helt fint.

Anonymous poster hash: 5f093...a32

Skrevet

Jeg var til vending på St Olavs pga seteleie. Profesjonelle folk, babyen ble overvåket hele tida og også en stund etterpå. Nå fikk de ikke til å vende fordi han hadde festa rumpa, så det ble planlagt KS noen dager etterpå.

Anonymous poster hash: d7173...d0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...