AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg sliter med matallergier, vet ikke 100% hva det er jeg ikke tåler men spyr hver gang jeg spiser yoghurt. Venninna mi anbefalte Balderklinikken, men jeg er skeptisk. Hun fikk beskjed om å ikke spise svin, for det forstyrrer balansen i kroppen.. eh ok.. Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: 43c7c...3c6
kitten Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Jeg skjønner du er skeptisk, men Balderklinikken er det beste stedet man kan gå til om man har problemer med kosten når ikke legen klarer å hjelpe! Det er helt ekte leger som jobber der og de har hjulpet mange, der i blandt meg selv. De kan ta intoleranse prøver og ser på kroppen som en helhet, dvs de ser alle prøver opp mot hverande for å finne løsninger. Det jeg ville vært skeptisk til er om du har viljestyrke til å legge om kosten slik det ofte kreves i en startsperiode, det er en hard jobb. Men det er ikke sikkert at du trenger å legge om helt, kan være ganske enkle forklaringer på hvorfor du spyr. Ellers vil jeg si at det kan bli ganske så dyrt, men det er en investering. Siden du driver og spyr ville jeg anbefale deg en tur dit, etter vanlig legesjekk, allergiprøver og graviditetstest.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Jeg ville styrt unna i første omgang. Evt prøvd de om man ikke kommer noen vei med fastlege osv. Det er grunn til sted er beryktet og folk er skeptiske. De er spesielt gode på å si at folk har alt mulig av allergier osv, uten at dette er reelt. Syns det er spesielt at Balderklinikken alltid finner feilen med EN GANG, mens andre leger ikke gjør det. Å til fastlegen først, og så evt spesialist.Anonymous poster hash: dda9f...e8c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå