AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Ja, som overskriften sier... Er det noen som har innsikt i dette? Vet jo det varierer veldig med personlighet, men jeg skal altså kjøpe med en gave (ikke mer en et par hundre kr) til en jente på 15 i familien, og jeg har knapt møtt henne, da vi ikke kjente til denne delen av slekten før nylig. Hjelp! Vil så gjerne at det skal være noe hun setter litt pris på, selv om det ikke trenger være noe stort. Tenkte kanskje kvalitetsneglelakk og slikt, men vil gjerne ha flere ideer. På forhånd takk for hjelpen, hilsen altfor gammel og samtidig helt fersk tante. Anonymous poster hash: 6e272...501
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 (endret) Kontanter. Det er den beste ungdomsgaven. Endret 14. august 2013 av Herr Heftig
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Jeg tror ikke jenter på den alderen er opptatt av kvalitetsneglakk. Tror nok heller de er opptatt av fargene. På H&M har de neglelakk i alle farger. Nå er det jo in med både blå, grønn, gul, orange osv... Anonymous poster hash: c381f...773
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Jeg tror 15 år gamle jenter er like varierte i ønsker som det 37 år gamle kvinner eller menn på 55 år er. Det er helt individuelt. Kjenner du ikke individet godt nok vil du sannsynligvis stå i fare for å bomme. Kontanter kan være feil til feil person. Anonymous poster hash: b0478...602 3
Gjest Sebraen Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 (endret) . Endret 5. januar 2014 av Sebraen 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Jeg tror ikke jenter på den alderen er opptatt av kvalitetsneglakk. Tror nok heller de er opptatt av fargene. På H&M har de neglelakk i alle farger. Nå er det jo in med både blå, grønn, gul, orange osv... Anonymous poster hash: c381f...773 Å joda, det er de definitivt! Doborah Lippman neglelakker er feks. populære. Ellers har jeg ingen gode tips å komme med, veldig vanskelig når man ikke vet noe serlig om personen. Anonymous poster hash: ba31e...0e3 8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Om hun er en typsik jente, så er det nok mye sminke og dildall som faller i smak. Ofte har ikke jenter i den alderen råd til å kjøpe seg ting som de gjerne vil ha av den slags. Hva med et hudpleiesett? Med rens, toner og krem? Ellers så er det jo veldig gøy å få ting som litt mer "eksklusive" øyenskygger, blusher osv enn det som blir solgt på H&M. Husker iallefall jeg syntes det var gøy å få sånne gaver når jeg ikke hadde råd til å bruke 200 kroner på en øyenskygge selv. Feks MAC sine produkter er jo veldig populære, og kanskje en børste? Ellers, så er jo gavekort en fin ting. Jeg vet med meg selv at om jeg hadde fått kontanter, så hadde jeg brukt de på en brus her og nå, og at de bare hadde forsvunnet uten at jeg hadde kjøpt meg en ting som jeg hadde ønsket meg. Parfyme, neglelakk, smykker (har masse kule statements på feks gina tricot) en stor ring, dusjsåpe og bodylotion fra feks the body shop. Er til jenter i den alderen det er morsomt å kjøpe gaver. Kanskje fordi jeg er veldig jentete av meg selv da. Anonymous poster hash: 0a7e8...933 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Jeg tror ikke jenter på den alderen er opptatt av kvalitetsneglakk. Tror nok heller de er opptatt av fargene. På H&M har de neglelakk i alle farger. Nå er det jo in med både blå, grønn, gul, orange osv... Anonymous poster hash: c381f...773 Da tar du ganske så feil. De blir inspirert av alle bloggerne.Anonymous poster hash: d4239...3db 2
Gjest småhjerte Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Gavekort på parfymeri - sminke, parfyme osv. Evt. en god maskara og lipgloss (selvfølgelig en kledelig og enkel farge) Gode neglelakker, f.eks. Essie, er ikke så veldig dyr Et fint og godt skjerf Kroppspleieprodukter, Body shop har mye bra! 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Kontanter. Og ta dette fra en 16-åring. Jeg ønsker meg stort sett bøker - og nei, ikke Twilight, Hunger Games eller Harry Potter - og film. Venninna mi ønsker seg LOTR-kostymer og stæsj. En annen venninne ønsker seg Black Ops og ymse spill, mens en tredje ønsker seg sminke og klær fra fancy merker jeg ikke aner hvordan uttales. Anonymous poster hash: 5fe9e...47f 1
Gjest Belle âme Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Spotify premium One direction/girlfriend(justin bieber) paryfme. Kontanter. Gavekort hun kan bruke på alt. Øredobber/smykke
Gjest Guilty Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Kontanter er jo en fin ting, men synes det kanskje er litt upersonlig. Nå er jeg 20 da, men tror ikke det har forandret seg så veldig. Interesserer hun seg for sminke så er forskjellige sminkeprodukter veldig bra da! Tror det er vanskelig at det blir helt feil med en ganske nøytral øyeskygge, lipgloss, eyeliner(liquid eller fast), kanskje en god sminkebørste? Ellers en bok om forskjellige teknikker å sminke seg osv. Flere store merker og makeup artister som har gitt ut slike, men da er det jo greit å vite om hun faktisk interesserer seg for dette da. Hårprodukter, strikker, spenner, hårbånd Neglelakk i god kvalitet(som du jo har nevnt) Manikyr/pedikyrsett Music Angel høyttaler eller annen liten høyttaler(jeg ble veldig glad når jeg fikk det i julegave. Ikke altfor dyrt, men praktisk og de aller fleste hører jo på musikk). Kroppspleieprodukter, gode leppepomader (bodyshop f.eks) Gavekort Goodiebag
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Jeg ser skremmende mange av dem går med Acne skjerfet og Converse, men det havner kanskje utenfor prisklassen... Frappuchino på Starbucks? Anonymous poster hash: 87ce2...94b 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Ja, hva ønsker de seg? Niesen min skal konfirmeres, jeg kan godt bruke opp til et par tusen på gave, men det må være noe som varer livet ut, altså "konfirmasjonsgaven fra tante x", og ikke penger. Anonymous poster hash: 94685...c92
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #18 Skrevet 15. august 2013 Takk for svar. Hadde acne-skjerf kostet halvparten av det de gjør hadde hun fått det, men jeg tenkte på å finne en fint mykt skjerf til litt lavere pris, litt nøytralt og klassisk i fargene hennes (har blitt venn med henne på facebook, så nå spioneres det på stil og interesser over en lav sko). Har ikke lyst å gi penger, da dette nok ikke er en forventet gave, men det viste seg at vi besøker rett etter bursdagen hennes, så da tenkte jeg kunne være fint å ta med noe. Forhåpentligvis skal vi jo bli bedre kjent med årene. Anonymous poster hash: 6e272...501
Norbertine Skrevet 15. august 2013 #19 Skrevet 15. august 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Alice i Eventyrland, mod 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #20 Skrevet 15. august 2013 Jeg ser skremmende mange av dem går med Acne skjerfet og Converse, men det havner kanskje utenfor prisklassen... Frappuchino på Starbucks? Anonymous poster hash: 87ce2...94b Folk har gått med Converse sko i minst 30 år?? Er ikke akkurat noe "nymote sko". Anonymous poster hash: a3b48...b09 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå