Gå til innhold

Merkelige førstemeldinger på nettdatingsider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller har folk begynt å tenke litt nytt når det kommer til å ta kontakt med noen for å få svar??

Jeg fikk nettopp denne på sukker:

Hei igjen :-)

Så meldingen først nå, så beklager seint svar. Tror jeg har svart en gang før, men ja jeg kan gjerne opptre på jentefesten din, men hvilken helg var det snakk om? Hvor mange blir dere?

Jeg har omsider bestemt for å si ja til å stille opp dersom det fortsatt er aktuelt .

Hilsen Bjørn

telefonnummer / mail adresse

Jeg har aldri snakket med han før (ser jo dialogen i innboksen) og jeg har ikke vært på siden hans en gang. Noen andre som har fått lignende?? Eller den samme?? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann og jeg har fått den før... -.-

Anonymous poster hash: e4829...17a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er mann og jeg har fått den før... -.-

Anonymous poster hash: e4829...17a

hahaha..

Jeg sa at han nok hadde sendt feil og da fikk jeg at ja det hadde han og han beklaget så masse.. så jeg spurte rett ut om det ikke var en måte han hadde funnet på for å sikre seg svar.. venter fortsatt på svar på den.. :P

Skrevet (endret)

Den har jeg også fått! Klarte ikke å dy meg og sendte et svar der jeg skrev noe om at hans fremgangsmåte for å sjekke opp damer var mildt sagt forferdelig dårlig. ;)

Endret av Purple
Skrevet

hahaha så utrolig morsomt at så mange har fått den. Tydeligvis noe han sender rundt til alle det der, og tydeligvis ikke noe han har fått napp på enda siden han fortsetter å sende den!

Her er svaret jeg fikk:

hehe..det var kanskje en god idè. Takk for tipset.

Hehe vel tror kanskje ikke det hadde funket som sjekketriks akkurat :-)

Morro at han faktisk herved er fersket på at det er nettopp det han holder på med.. haha

• Liker 1
Skrevet

Nei, men en gang fikk jeg denne:

Oppmerksomhet, du fagre kvinne!

Jeg er et stykk superhot, megahot, ultrafantastisk mannebein! Jeg er advokat, nevrokirurg og eier mitt eget sirkus. Jeg har fagbrev i alt fra rørlegging til heksekunst og er selverklært ekspert innen spiritisme. Jeg donerer daglig blod, sperm og døde hudceller til forskning og barn i Afrika, og jeg har førtitre fadderbarn i Indonesia som jeg sender gaver til hver jul og påske. Jeg er omsorgsfull, som du sikkert har skjønt, og er medlem i Mensa. Jeg trener for tiden til å bli astronaut og har dessuten doktorgrad i litteraturhistorie. Jeg liker å lese Harry Potter og å slenge meg i trapeser. Jeg holder også på å bygge min egen båt og jeg vil oppkalle den etter mitt livs store kjærlighet, som jeg har en følelse av at er nærmere enn jeg aner! :-) For mer kontakt med denne strålende unge mannen, vennligst svar per brevdue! Jeg kan forsikre Dem om at jeg er en ytterst høflig og veloppdragen herre, jeg er kløktig og klok og kan dessuten lyve på kommando!!!!!

Og en gang fikk jeg denne, men den er egentlig bare creepy:

Roser er røde

Fioler er blå

Du er veldig søt

Jeg runker nå

Anonymous poster hash: 0ea94...213
Skrevet

Jeg vil mye heller ha de der enn "gjør på?" :snurt:

Dere har i det minste ørlitegrann underholdning mens dere leser ;-)

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil mye heller ha de der enn "gjør på?" :snurt:

Dere har i det minste ørlitegrann underholdning mens dere leser ;-)

Haha sant nok!!! :D

Skrevet

Og en gang fikk jeg denne, men den er egentlig bare creepy:

Roser er røde

Fioler er blå

Du er veldig søt

Jeg runker nå

Anonymous poster hash: 0ea94...213

:omg: :daane::fred:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...