AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 http://www.klikk.no/foreldre/helse/article854601.ece Nå er jeg spent! Hvordan sover dere, og hvordan er deres forhold ellers? Jeg og kjæresten bruker alle mulige stillinger, som regel inntil hverandre på en eller annen måte. Jeg tror det har lite å si, men litt kanskje. Men det varierer jo ofte, og om man sover i hver sin seng betyr det jo ikke at man har et dårlig forhold... Kommer jo helt an på! Tror dere sovestillingen har noe å si? Anonymous poster hash: bfd2b...a19 1
Hattifnatten Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 (endret) Vanligvis pleier vi å sove i skje, og av og til sover jeg i samboers armkrok med pute over armen hans. Vært sammen i 7 år, og har et trygt, intimt og godt forhold. Men nå som jeg er er gravid sover vi derimot i hver vår ende av senga, fordi jeg sliter med å finne en god stilling med magen og trenger derfor stor plass på å boltre meg på (og litt fordi han er redd for å mose magen min i løpet av natten). Endret 14. august 2013 av Hattifnatten 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Vanligvis pleier vi å sove i skje, og av og til sover jeg i samboers armkrok med pute over armen hans. Vært sammen i 7 år, og har et trygt, intimt og godt forhold. Men nå som jeg er er gravid sover vi derimot i hver vår ende av senga, fordi jeg sliter med å finne en god stilling med magen og trenger derfor stor plass på å boltre meg på (og litt fordi han er redd for å mose magen min i løpet av natten). Så fint at dere har et intimt forhold! Det har mye å si for å bevare forholdet, at man føler seg trygge med hverandre vi ligger også en del i skje, synes det er koselig. Er som regel jeg (kvinne) som holder rundt han pga. at han liker å ligge inntil veggen... Han bruker som regel å drege meg inntil han om morgenen, og sovne igjen med meg i armkroken. Er kjempedeilig:) Og så koselig, gratulerer så mye! ts Anonymous poster hash: bfd2b...a19
TheHairyToothfairy Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 jeg sover egentlig stort sett på siden med ansikt vendt mot døren, om jeg får velge fritt. handler ingenting om selvtillit slik de skriver i artikkelen, det handler om vaner og kontroll. men av hensyn til fruen så sover jeg helst på magen, siden ondsinnede rykter skal ha det til at jeg visstnok snorker i andre stillinger. jeg velger å unngå vanskelige diskusjoner rundt dette ved å føye meg etter enkle krav - siden det er vanskelig å finne noen som helst stilling i sofaen vår. 9
Missy1 Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Vi sover ikke inntil hverandre iallefall. Jeg syns det blir altfor varmt også har jeg behov for å snu meg ofte for jeg har en del smerter i leddene. Om vi sover face2face eller med ryggen mot hverandre varierer for jeg snur meg en del. Forholdet er supert ikke noe å klage på der 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 jeg sover egentlig stort sett på siden med ansikt vendt mot døren, om jeg får velge fritt. handler ingenting om selvtillit slik de skriver i artikkelen, det handler om vaner og kontroll. men av hensyn til fruen så sover jeg helst på magen, siden ondsinnede rykter skal ha det til at jeg visstnok snorker i andre stillinger. jeg velger å unngå vanskelige diskusjoner rundt dette ved å føye meg etter enkle krav - siden det er vanskelig å finne noen som helst stilling i sofaen vår. Nei jeg tror ikke det har noe med selvtillit å gjøre jeg heller. Jeg har ikke akkurat høy selvtillit selv om jeg ligger på rygg en del. Anonymous poster hash: bfd2b...a19
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Vi legger oss stort sett i skje, men hender at jeg ligger i armkroken hans eller sovner med hodet mitt på brystkassen hans... Vi har vært venner i 5 år, med følelser/spenning før vi ble seriøse og valgte å bli samboere med en gang og bodd oppå hverandre egentlig før vi ble samboere/par.. Og har ett flott forhold med mye kos, latter, og fine diskisjoner og flinke til å fordele husarbeid i fri perioden hans når han ikke er ombord.. Legger oss stort sett samtidig, og prater litt før han sovner ( han sovner stort sett før meg for jeg har snudd døgnrytmen min så ligger gjerne våken på senga med pcn på fanget.. ).. Anonymous poster hash: c753b...384
stripen Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Vi ligger også i alle mulige stillinger. Noen ganger tett, andre ikke. Jeg sliter med å sovne, og sover lett, så det er greit å kunne bevege meg litt bort fra han, siden han lager lyder av og til.
Tabris Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Vi sover aldri helt inntil hverandre. Vi synes begge det er kjekt med kos og nærhet, men det blir rett og slett altfor varmt. 5
Gjest Guilty Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Har 1.80 bred seng men jeg sover omtrent utenfor sengen uavhengig om jeg sover alene eller med kjæresten(han prøver alltid å komme på "min side" men da dytter jeg han litt vekk:P). Vi kysser alltid og spooner eller koser på hverandre før vi sover og han liker å ligge inntil meg, men da får ikke jeg sove. Han sovner nesten alltid tidligere enn meg så hender vi ligger inntil hverandre til han sovner også "ruller" jeg litt unna og leser en bok el. Ender ofte opp med at vi f.eks holder en hånd på den andre eller noe når jeg skal sove og Har et fantastisk forhold ellers om det har noe å si
Alice123 Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Jeg sover i sjøstjerneform og tar opp 75 % av senga. Han ligger sammenkrøket og prøver å finne en behagelig stillig i de resterende 25 %. Event. han på sofaen/gjesteseng (han snorker VELDIG). 5
Gjest Spirula Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Jeg lever sammen med en varmovn, så vi kan ikke sove inntil hverandre hvis jeg skal sove i det hele tatt. Men vi sovner mens vi holder hender, og i søvne snur vi oss til våre favorittstillinger. Jeg delvis over på ryggen, han med ryggen mot meg. Vi har sovet sammen i 21 år.
melly666 Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 I begynnelsen av forholdet - og begynnelsen av natten - skje eller nesten skje (inntil ryggen men holder ikke rundt) Utover i forholdet - rumpe mot rumpe eller fotflørter. Liker å være nær, men liker også bevegelsesfrihet
~Akasha~ Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Vi sover alle veier i løpet av en natt. Litt avhengig av hvor varmt det er. Vi sover i skje, og våkner som oftest rumpe mot rumpe.
amylee Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Vi begynner alltid helt inntil hverandre, og hvis en bytter stilling, så kommer den andre etter! Hehe. Men rett før vi sovner, sklir vi til hver vår ende. Også går vi sammen igjen når vi våkner litt opp. Supert forhold ellers :-)
Gjest Doh Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Sover i hver vår ende. Ellers blir det alt for varmt, og jeg orker ikke at mannen puster meg i ansitet 4
Brimi Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Etter at vi i begynnelsen sov sammen i en enkeltseng har jeg fått litt klaus for å sove i nærheten av kjæresten :-p Nå har vi en 220 seng og vi sover på hver vår side :-) Jeg beveger meg mye om natten og han ligger som regel på ryggen og breier seg ut. Vi har et fint forhold også :-)
Gjest Boxee Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 Sover i hver vår ende, har gjort det hele tiden. Har en 180 seng, men vi liker å kune ha god plass til å røre på oss pluss at det er alt for varmt å ligge klin inntil hverandre. Vært sammen i straks 4 år.
Anglofil Skrevet 14. august 2013 #19 Skrevet 14. august 2013 Vi begynner ofte med å sove i skje, fordi det er koselig, deretter sover vi på hver vår side av senga fordi det er altfor varmt å ligge tett oppå hverandre. Noen ganger benflørter vi også. Mannen sover ofte på ryggen, jeg sover best på magen. Mvh Yvonne
Nepenthe Skrevet 14. august 2013 #20 Skrevet 14. august 2013 Når vi legger oss samtidig sover vi i skje, men jeg sover urolig og ender ofte opp i en stjerne, mens han ligger inntil veggen og prøver å få plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå