Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #1 Del Skrevet 22. april 2004 Hei Jeg har tilbudt meg å jobbe gratis i sommer, for å få litt erfaring innen en bransje det ellers er umulig å få erfaring fra (som nyutdannet) Kan jeg da forvente meg å få en attest etter jeg har jobbet der? Denne attesten vil i telle som gull for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 22. april 2004 #2 Del Skrevet 22. april 2004 En attest synes jeg ville vært en selvfølge!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 22. april 2004 #3 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg er nok fryktelig mistroisk, men jeg ville nok bedt om en skriftelig avtale om attest etter endt arbeidsperiode....kanskje også med arbeidstider/mengde også slik at det ikke er noe tvil om denne "ansettelsen"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 22. april 2004 #4 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg er nok fryktelig mistroisk' date=' men jeg ville nok bedt om en skriftelig avtale om attest etter endt arbeidsperiode....kanskje også med arbeidstider/mengde også slik at det ikke er noe tvil om denne "ansettelsen"...[/quote'] Sikkert ikke mistroisk, bare smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. april 2004 #5 Del Skrevet 22. april 2004 Det kan du forvente deg ja, har attester fra frivillig arbeid selv. Men jeg synes du skal høre med dem om du kan få det, ikke sikkert at de tenker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå