AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hos noen står det f.eks "Studerer statsvitenskap ved Universitetet i Oslo" eller "Studerer medisin ved NTNU". Jeg har fått lagt inn hvilken skole jeg går på, men vil legge inn hva jeg studerer også. Hos meg står det bare "Studerer ved NTNU". Hvordan gjør jeg dette? Anonymous poster hash: 6efc6...502
Tibbie Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Klikk på "endre" Samme plass hvor du la til skole
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Og hva gjør jeg så? Jeg har jo vært inne på innstillingene for å prøve å og finne ut hvor jeg mangler å fylle ut noe, men finner det ikke.. Klikker på rediger og får opp i følgende rekkefølge: NTNU (denne bare står sånn, får ikke gjort noe med det) City: Tidsperiode: Ble uteksaminert: Beskrivelse: Etter det er det bare "lagre endringer". Under kan jeg legge til fag. Prøvde å legge til linjen jeg går på som fag, men det hjalp heller ikke. Men det er vel kanskje forskjell på fag og hvilken linje man går, så det er vel sikkert ikke meningen at det skal komme fram der uansett. Anonymous poster hash: 6efc6...502
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 ingen som vet? Anonymous poster hash: 6efc6...502
Gjest sophia21 Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Jeg slet med det samme men fant ut av det til slutt! Skal sjekke fb i morgen og se om jeg finner ut hva jeg har gjort (om du ikke får svar fra noen andre først).
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Har du prøvd å legge det til under beskrivelse? Anonymous poster hash: c3992...525
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Blir det ikke riktig dersom du legger inn en fremtidig avslutningsdato?Anonymous poster hash: d23ac...010
Gjest sophia21 Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 Informasjon -> utdanning -> endre -> klikk på ønsket studieinstitusjon -> endre ->legg til studieretningen under "spesialisering" - ikke beskrivelse! Nå har jeg FB på spansk da, men går ut fra at det heter noe a la dette på norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå