Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det står 9 mnd-4 år på den OG 9-18 kilo. Lurer på om babyen min på snart 6 mnd kan bruke denne type stol da han veier 9 kilo, eller om jeg må vente til 9 mnd ca iom at han ikke kan sitte selv enda?

Anonymous poster hash: 32fd3...b22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

BeSafe er ganske bratt selv når det er på bakerste stilling, så ville ventet litt hvis jeg kunne. Gutten vår fikk nytt da han var ca.9mnd men hodet hans tipper frem når han sovner (han både sitter, står og går så sånn sett er han klar for det setet i våken tilstand)

Skrevet

Den anbefales bare for barn som kan sitte selv fordi den er såpass rett i ryggen selv på "liggestilling".

Datteren vår begynte å bruke den da hun var 9 mnd fordi hun bare skrek i Maxi cosien. Da vi byttet satt hun selv på gulvet, men jeg ville gjerne ventet hadde det ikke vært for at det var helt håpløst å kjøre mer enn 5 minutter.

• Liker 1
Skrevet

Besafe har et nytt bakovervendt sete som heter Plus, der kan man legge ned ryggen mer. Jeg ville likevel ventet til rundt 9 mnd.

Gjest pysepusen
Skrevet

Besafe har et nytt bakovervendt sete som heter Plus, der kan man legge ned ryggen mer. Jeg ville likevel ventet til rundt 9 mnd.

Det står på BeSafe sine sider at de anbefaler å vente til barnet sitter selv. Ellers anbefaler jeg dette setet på det varmeste :)
Skrevet

Det står på BeSafe sine sider at de anbefaler å vente til barnet sitter selv. Ellers anbefaler jeg dette setet på det varmeste :)

Jeg også :)

Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Jeg kan anbefalle cybex sirona på det sterkeste.

Hadde besafe til storesøster, men er mer fornøyd med cybex til lillebror. Veldig bra "liggestilling".

Den går forøvrig fra 0-18kg

Endret av Magdalene
Skrevet (endret)

Jeg kan anbefalle cybex sirona på det sterkeste.

Hadde besafe til storesøster, men er mer fornøyd med cybex til lillebror. Veldig bra "liggestilling".

Den går forøvrig fra 0-18kg

Annen Besafe det, den vi snakker om er helt ny, kom i juli 2013. Bedre liggestilling, høyere rygg, mer plass til beina, 9-25 kg bakovervendt (eller var det 0-25?). Cybex er hardere, ikke like mye padding. Endret av ViljaH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...