Gå til innhold

Et merkelig kompliment

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som skallet mann har jeg opplevd å motta et ganske merkelig kompliment. Jeg har fått høre at jeg har fin hodeform/hodeskalle. Nå er komplimentet merkelig i seg selv, men det som gjør det enda merkeligere er at jeg har mottatt det av mange forskjellige mennesker, helt uavhengig av hverandre. Faktisk så får jeg det jevnt og trutt!

Så da lurer jeg på følgende: Er det fordi jeg faktisk har en fin hodeform eller er det en slags sosial greie alle forstår (bortsett fra meg) at man gir skallede personer kompliment for hodeformen for at de skal føle seg bedre?

Kjør debatt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Kanskje du bare har en fin skalle

Skrevet

Ikke alle som kler å være skallet. Du gjør tydeligvis det:)

Skrevet

Haha, morsomt!

Det høres ut som om du har fin skalle. Folk er vant med å se hårløse menn, så tror ikke de føler seg forpliktet til å si noe som helst.

Skrevet

Det er veldig få menn som kler det. Jeg har sett bilde av deg og må si du kler det veldig godt :) Det er ikke noe sosial greie, men det samme som å si at du er pen :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Som skallet mann har jeg opplevd å motta et ganske merkelig kompliment. Jeg har fått høre at jeg har fin hodeform/hodeskalle. Nå er komplimentet merkelig i seg selv, men det som gjør det enda merkeligere er at jeg har mottatt det av mange forskjellige mennesker, helt uavhengig av hverandre. Faktisk så får jeg det jevnt og trutt!

Så da lurer jeg på følgende: Er det fordi jeg faktisk har en fin hodeform eller er det en slags sosial greie alle forstår (bortsett fra meg) at man gir skallede personer kompliment for hodeformen for at de skal føle seg bedre?

Kjør debatt!

ta det som et kompliment du. er ikke alle som kler å være skallet, men det gjør tydeligvis du

Gjest HappyWaffle
Skrevet

blir vel akkurat som å si at en person har fint hår :) du kler sikkert å være skallet :) å tro meg, det er det ikke alle som gjør :P

Skrevet

I boka 1Q84 av Haruki Marumai har en av hovedpersonene ved navn Aomame en sterk tiltrekning til menn med fin hodeskalle. Hun er i 30 årene og ett av de tingene hun ser etter når hun skal plukke opp one-night-stands er om hodeskallen er fin.

Så sikkert flere enn henne som ser på det!

Skrevet

Jeg sa til en kamerat en gang at jeg synes han har en fin hodeform. Grunnen til at jeg sa at han har fin hodeform, er fordi jeg synes han har fin hodeform. Derfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...