AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg bruker regelmessig å google meg selv, særlig når jeg søker på jobber o.l. - for å se om der ligger noe som ikke burde ligge der (festbilder e.l.) Det gjorde jeg også for litt siden. Jeg fant da plutselig en video på youtube, som var lagt ut for et par år siden. Den har blitt sett over 1000 ganger. I videoen så er det to personer, som jeg vet godt hvem de er, som har laget en scene der de mobber meg. Den ene personen later som om han er meg, og den andre er en "angriper". Jeg har en medfødt lidelse, Tourettes som gir kraftige tics, noe de helt bevisst gjør narr av. I tillegg tuller de med min store interesse for data, og bruker mitt namn. Det er med andre ord ingen tvil om at det er meg dette gjelder. Hadde det bare vært generell mobbing om interesser - som data, så hadde jeg ikke brydd meg. Men når de mobber min lidelse, som jeg ikke kan noe for, da blir saken helt annerledes. Det jeg lurer på - er det noe vits i å anmelde dette, og vil anmeldelsen føre frem? eller vil dette bare bli henlagt? Det er veldig lett å så hvem personene er i videoen. Anonymous poster hash: 986c6...500
ainna Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Hvis dette er alvor, og ikke en tulletråd, så vil jeg si: Kjør på! Anmeld.. Du vil gjøre andre som kommer etter deg en tjeneste, og være et forbilde dersom du følger opp denne saken! Stå på, ikke gi deg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Anmeld! Og ta kontakt med slettmeg.no for å få råd om hvordan du skal gå frem Mobbing på nett (eller ellers) er ikke greit uansett om det er for interesser eller lidelser. Får jeg spørre hvor på aldersskalaen du og de andre er? Er dere voksne eller på ungdomsskolen, noe mer nøyaktig trenger du eventuelt ikke svare Her jeg bor har det vært enormt fokus på nettmobbing. Ungdomsskolen min sønn går på har slått hardt ned på alle tilfeller, og nå har de mer eller mindre fått bukt med problemet. Det har vært et nært samarbeid mellom barnevakten.no, politiet, kommunen og skolene. Anonymous poster hash: 31a20...4fa 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå